اخبار پرسپولیس| گل محمدی حال ستاره پرسپولیس را گرفت

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس در بازی با هوادار نیز نتوانست در لیست یحیی گل محمدی حاضر شود تا همچنان امیدوار به آینده باشد.

سیامک نعمتی که در نقل و انتقالات زمستانی مجوز جدایی از پرسپولیس را با نظر یحیی گل محمدی گرفته بود، در نهایت تصمیم گرفت علیرغم پیشنهادات جالبی که در اختیار داشت به حضور خود در این تیم ادامه دهد.

هافبک سرخپوشان که اکنون ششمین فصل حضور در این تیم را پشت سر می‌گذارد و یکی از بازیکنان باتجربه و باسابقه سرخپوشان به حساب می‌آید، بعد از تصمیم برای ادامه همکاری با این تیم، همچنان نتوانسته به لیست دیدارهای این تیم راه یابد.

گل محمدی که در ابتدا به این بازیکن توصیه کرده بود تمرینات اختصاصی و به دور از تیم را دنبال کند، در ادامه طی دو هفته اخیر او را در جمع دیگر بازیکنان و در تمرینات گروهی در اختیار دارد. با این حال بعد از غیبت در لیست تیم برای جدال با نفت آبادان، او در بازی امروز نیز از لیست تیم برای تقابل با هوادار تهران جا مانده است.

یحیی گل محمدی

باید دید در فاصله باقیمانده تا پایان فصل در نهایت تصمیم نهایی یحیی گل محمدی برای سیامک نعمتی چه خواهد بود و آیا او بار دیگر قادر خواهد بود شرایط را برای همراهی تیم و درخشش در جمع سرخپوشان برای پاسخ به اعتماد کادرفنی را بدهد یا خیر.