با تایید ساپینتو به استقلال آمدم

امید حامد‌ی‌فر پس از برتری 2 بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: خدا را شکر به چیزی که خواستم، رسیده‌ام. درست است که دقایق زیادی بازی نمی‌کنم، ولی مهمترین مسئله برد تیم است و ما هم چهار بازی پیاپی را برده‌ایم. به هر حال همه اعضای تیم و باشگاه تلاش می‌کنند تا هواداران را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به روند خوب آبی‌های پایتخت ادامه داد: یکسری تیم‌ها در شرایط اُفت قرار می‌گیرند و این برای همه تیم‌هاست. به هر صورت ما الان در این چهار بازی 12، 13 گل زده‌ایم و این از همان اتحاد است.

با تایید ساپینتو به استقلال آمدم

حامدی‌فر در واکنش به اینکه گفته می‌شد سایپنتو خواهان حضور او در تیمش نبوده است، گفت: ارتباطم از همان ابتدا با سایپنتو خوب بود. در همان زمان پیوستنم حرف‌هایی شنیده بودم. من طی 10 روز هر پیشنهادی داشتم را جواب ندادم تا ببینم نظر ساپینتو چیست و بعد از تأیید او با استقلال قرارداد بستم. در همان روزها یکسری پشتم درآمدند و یکسری می‌گفتند ساپینتو مرا نخواسته است که ناراحت می‌شدم. من هم در این مدت صحبت نکردم، تا زمانی که بازی کنم و بعد حرف بزنم.

هافبک استقلال درباره صحبت‌های قاربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر چند برابر شدن قرارداد بازیکنان استقلال نسبت به سال گذشته و که اینکه نام او نیز در این ماجرا به میان آمد، عنوان کرد: قرارداد من در صنعت نفت 100 میلیون بود و قاعدتاً در استقلال هر رقمی که بدهند، چند برابر آن می‌شود، چون الان همه قراردادها بالا هستند. قربان‌زاده قرارداد قبلی‌ام را ندید و آنگونه گفت. من طی سه سال در صنعت نفت به ترتیب 50، 70 و 100 میلیون گرفتم و قاعدتاً بیشتر هم می‌شود. الان هم بخواهم با استقلال تمدید کنم، باز هم مبلغ قرارداد بیشتر می‌شود و این روند برای همه بازیکنان است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در قرارداد او بند رضایت مدیرعامل وجود دارد یا خیر؟ گفت: بله، این بند وجود دارد.