هیچ تیمی مقابل پرسپولیس اینطور بازی نمی‌کند

محمدرضا خالدآبادی بعد از برد یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی بود، بازیکنان ما غیرت به خرج دادند. بازیکنان حرف کادر فنی را گوش کردند و نیمه اول فوق العاده بازی کردیم و نیمه اول ۳۰۰-۴۰۰ پاس دادیم. هیچ تیمی مقابل پرسپولیس این گونه نمی‌تواند بازی کند. نیمه دوم هم از فرصت خود استفاده کردیم.

وی در مورد اینکه متولد چه سالی است و کادرفنی هم به شما اعتماد کردند، عنوان کرد: متولد ۱۳۸۰ هستم، لطف آقا داود است و هر روز با من کار می‌کند و زحمت می‌کشد و بزرگترها و آقا میلاد و مهرداد به من روحیه می‌دهند.

خالد آبادی در مورد اینکه از تیم جوانان پرسپولیس فوتبال را شروع کرده، گفت: بله در این بازی خیلی انگیزه داشتم مقابل تیم خوب پرسپولیس بودیم. داود فنایی هم به من اعتماد کرده بود و تلاش کردم که گوشه‌ای از زحمات ایشان را جبران کنم.

هیچ تیمی مقابل پرسپولیس اینطور بازی نمی‌کند

دروازه بان هوادار در مورد شرایط این تیم گفت: نیم فصل مصاحبه کردم و گفتم می‌توانیم به جمع شش تیم برسیم. هفته پیش هم مقابل تراکتور ۶-۷ موقعیت گلزنی داشتیم ؛ اما باختیم به تیمی که دو سه موقعیت گلزنی داشت. آن بازی خدا به ما نظر نکرد و در این بازی لطف خدا شامل حال ما شد.

وی در مورد اینکه شما دروازه بان اصلی تیم هوادار شدید، گفت: مهردا و آقا میلاد دروازه‌بان های خوبی هستند. داود فنایی تا زمانی که به پرسپولیس آمد تا فینال آسیا رفت و سال بعد هم رکورد کلین شیت را زد ولی یک فصل فشار هواداران باعث می شود که تیم و بازیکن زیر فشار برود. اما چیزی از ارزش های داود فنایی کم نمی شود. اخباری و نیازمند را داود فنایی معرفی کرده و با بیرانوند و رحمتی هم کار کرده است.