فتح الله زاده از نگه داشتن ستاره استقلال ناامید شد

مدیران تیم استقلال در تلاش هستند تا هر طور شده دو بازیکن مهم و تاثیرگذار استقلال را برای فصل بعد در استقلال حفظ کنند اما این اتفاق در مورد مهدی قائدی یکی از این نفرات رخ نمی‌دهد. مهدی قائدی بازیکنی است که در ابتدای فصل توسط تیم سردار آجورلو به صورت قرضی از تیم الشباب امارات به استقلال بازگشت اما توجه هواداران را جلب نکرد و زمانی که مسئولان الشباب اعلام کردند وی باید به این تیم بازگردد استقلالی‌ها اصراری به ادامه کار با این بازیکن نداشتند.

اما در حال حاضر شرایط برای این بازیکن تغییر کرده و استقلالی‌ها خواستار ماندن این بازیکن در استقلال هستند اتفاقی که کمی بعید به نظر می‌رسد زیرا مدیران الشباب پس از آمادگی قائدی و بازگشت وی به روزهای اوجش در استقلال خواستار بازگشت او شدند و حتی با مبالغ بالا برای توافق با استقلال نیز موافقت نکردند.

فتح الله زاده از نگه داشتن ستاره استقلال ناامید شد

این بازیکن که تمایل زیادی برای حضور در لیگ امارات ندارد حضور در یک تیم اروپایی را از استقلال ترجیح می‌دهد اما راضی کردن اماراتی‌ها کار سختی است که فتح الله زاده را نیز ناامید کرده است. از طرفی هواداران استقلال خواستار پیگیری جدی مدیریت تیم شدند و فتح الله زاده نیز در این مورد خواستار جلب نظر طرفداران تیم است.