عملکرد ضعیف بازیکن میلیاردی پرسپولیس

عیسی آل کثیر روز قبل یکی از ضعیف ترین بازی های خود را با پیراهن پرسپولیس به نمایش گذاشت.

اگرچه روز قبل بسیاری از هواداران پرسپولیس در انتظار رونمایی از زوج دیاباته - پریرا بودند، اما آن هایی که یحیی گل محمدی را می شناسند خوب می دانستند که نیمکت نشینی عیسی آل کثیر ناممکن است.

به هرحال همان طور که پیش تر نوشتیم گل محمدی یک ترکیب چند نفره امن در ذهن دارد که این ترکیب تحت هر شرایطی باید در زمین حاضر باشند. نفراتی چون دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، مرتضی پورعلی گنجی و البته عیسی آل کثیر. گل محمدی برای به میدان فرستادن این نفرات کوچکترین تردیدی ندارد و حتی در شرایط مصدومیت و ناآمادگی نیز از این نفرات بهره خواهد گرفت. نقطه نگران کننده ماجرا این است که سرمربی سرخ ها کمتر رقیبی را نیز برای این بازیکنان متصور می شود و به جای ایجاد رقابت سالم بین دیگر بازیکنان و این نفرات، برای آرامش ذهنی این چند نفر، کمتر بازیکنان رقیب آن ها را نیز تحمل می کند.

عملکرد ضعیف بازیکن میلیاردی پرسپولیس

از نیمکت نشین شدن کمال کامیابی نیا در شرایط آمادگی این بازیکن و حضور دائم و همیشگی میلاد سرلک گرفته تا مازاد اعلام کردن بازیکنان باکیفیتی چون رامین رضاییان و سیامک نعمتی و انتخاب دانیال اسماعیلی فر به عنوان تنها گزینه در دفاع راست.

در بازی دیروز مقابل هوادار نیز پریرا و مهدی عبدی روی نیمکت نشستند تا عیسی آل کثیر با وجود ناآمادگی در ترکیب ثابت بازی کند و یکی از ضعیف ترین بازی هایش را به نمایش بگذارد. اما جالب این که آل کثیر در نیمه دوم هم بازی کرد تا در دقیقه 57 جای خود را به مهدی ترابی بدهد.

به نظر می رسد آل کثیر همچنان یکی از نفرات ثابت در ترکیب پرسپولیس خواهد بود و از بین لوکادیا و پریرا باید یک نفر بازی کند.