آلومینیوم می‌خواهد بدرخشد

مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد که سیدمهدی رحمتی جو بسیار خوبی در این تیم ایجاد کرده است.

مهران موسوی درخصوص تساوی تیمش برابر تراکتور در تبریز گفت: تراکتور در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و متحول شده است. می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی دفاع منظمی انجام دادیم و در ضدحملات هم چند موقعیت بسیار خوب داشتیم و حتی توپ را به تیر زدیم و تک به تک از دست دادیم. فکر می‌کنم در این بازی نمایش خوبی داشتیم.

مدافع آلومینیوم درخصوص عملکرد فوق‌العاده این تیم در خط دفاعی و اینکه آنها در ده بازی بیرون از خانه فقط دو گل دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: جدا از اینکه آمار خوبی را ثبت کرده‌ایم احساس می‌کنم که در بازی‌های حساس تمرکز بیشتری داریم و این موضوع به تلاش همه بازیکنان مربوط می‌شود، با این حال باید بگویم که هنوز کاری انجام نداده‌ایم و در پایان فصل باید خودمان را قضاوت کنیم، مهم این است که در ادامه نوسان نداشته باشیم تا بتوانیم هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی عملکرد خوبی داشته باشیم.

آلومینیوم می‌خواهد بدرخشد

موسوی درخصوص کارکردن با سید‌مهدی رحمتی تصریح کرد: رحمتی جو بسیار خوبی را در تیم ایجاد کرده است و رفاقتی که او در تیم درست کرده باعث شده است بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در ارتباط با بازی بعدی تیمش با نساجی در جام حذفی گفت: هدف هر تیمی که در این جام حضور دارد رسیدن به فینال و قهرمانی است. آلومینیوم می‌خواهد مثل سال گذشته در این جام بدرخشد، بازی آسانی با نساجی نداریم و امیدوارم در این بازی به برد برسیم.