مشکل تارتار در ذوب آهن

ذوب آهن اصفهان شب گذشته در هفته بیستم لیگ برتر بازی خوبی را مقابل تیم صدرنشین ، پرمهره و مدعی سپاهان انجام داد با این حال 2 بر یک در دربی اصفهان بازنده شد.  همین نتیجه باعث شد که برخی افراد،  مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن را به باد انتقاد بگیرند آن هم در حالیکه این دو تیم همشهری از نظر بودجه و مهره‌های جذب شده به هیچ عنوان قابل قیاس نیستند. سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی فصل است که  پیش از این گل‌گهرسیرجان را 4 بر یک شکست داد آن هم در حالیکه 10 نفره شده بود. با این وجود ذوب آهن اصفهان  نسبت به تیم پرمهره گل‌گهر هم بازی مطلوب‌تری مقابل سپاهان انجام داد.

مشکل تارتار در ذوب آهن

از سویی دیگر در این فصل قرعه‌ای سخت نصیب سبزپوشان اصفهانی شده است این تیم در هفته‌های گذشته مقابل تراکتور، پرسپولیس و سپاهان بازی کرده که هر سه جز تیم‌های مدعی و بالانشین لیگ هستند، ذوب آهن در بازی با تراکتور از دقیقه 30 نفره شد و شکست خورد. در دیدار با پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شد و شکست خورد ولی مقابل مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی به تساوی رسید آن هم در حالیکه مصدومیت چند بازیکن دست مهدی تارتار را در تیم بسته بود. 

در حال حاضر تارتار با توجه به شرایط باشگاه ذوب آهن و بودجه کمی که نسبت به سایر تیم‌های صنعتی داشته نتایج بدی نگرفته است و  همچنان هدایت تیم فوتبال این باشگاه را برعهده دارد و از روز شنبه نیز تمرینات ذوب آهن با حضور تارتار از سرگرفته می شود.