ستاره تازه‌وارد ، کاپیتان را شگفت‌زده کرد

تیم فوتبال چلسی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، در استادیوم سیگنال ایدونا پارک به مصاف دورتموند می‌رود. سزار آسپلیکوئتا کاپیتان چلسی پیش از این دیدار، به تمجید از ژوائو فلیکس بازیکن جوان تیمش پرداخت.

آسپلیکوئتا می‌گوید ژوائو فلیکس، خرید جدید چلسی در تمرینات این تیم عملکردی "باور نکردنی" دارد و کاپیتان آبی‌ها "تعجب کرده" که اتلتیکو مادرید با قرض دادن فلیکس به چلسی، موافقت کرده است.

مهاجم پرتغالی، در پنجره نقل و انتقالات ژانویه و پس از جدایی از اتلتیکو مادرید، ادامه فصل را به صورت قرضی در چلسی سپری خواهد کرد.

ستاره تازه‌وارد ، کاپیتان را شگفت‌زده کرد

این بازیکن 23 ساله شروع متفاوتی را در دوران فوتبال خود با آبی‌ها پشت سر گذاشت و در اولین بازی خود در لیگ برتر و در جریان شکست 2-1 مقابل فولام، با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد، اما پس از پشت سر گذاشتن سه جلسه محرومیت، او در دیدار برابر وستهم موفق به گلزنی شد.

کاپیتان چلسی می‌گوید فلیکس در زمین تمرین «شگفت‌انگیز» است و به این بازیکن گفته است که می‌تواند در ادامه فصل، «تأثیر بزرگی» روی تیم داشته باشد.

آسپلیکوئتا در پاسخ به این سوال که آیا فلیکس در آستانه بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند یک "استعداد ویژه" است، گفت: "بله، قطعا همین‌طور است. زمانی که مقابل اتلتیکو مادرید بازی کردیم، بازی‌های آن‌ها در لالیگا را تماشا کردیم و از آنجا بود که فلیکس را شناختم.

او ادامه داد: زمانی که ژوائو به چلسی پیوست، من کاملا شگفت‌زده شدم، زیرا ما از سطح کیفیت او خبردار بودیم. او در تمرینات فوق‌العاده است و در آخرین بازی مقابل وستهم، با عملکردش نشان داد که می‌تواند بچرخد، فضا بسازد و پاس‌های خوبی به دیگر بازیکنان بدهد.

وی اظهار داشت: در تمرینات، او باور نکردنی بوده است. صادقانه بگویم که او بازیکن بسیار خوبی است. فلیکس مقابل وستهم گل زد و این به اعتماد به نفس او کمک می‌کند. او یک پسر جوان باتجربه است که در حال حاضر تأثیر زیادی در تیم دارد.

آسپلیکوئتا اضافه کرد: نقل و انتقالات زیادی در ژانویه داشتیم، اما با توجه به نقشی که در چلسی دارم، سعی می‌کنم به بازیکنان جدید کمک کنم تا هر چه سریع‌تر با تیم سازگار شوند. در فوتبال، گاهی اوقات شما به زمان زیادی برای شروع دوران حرفه‌ای خود در یک باشگاه و کشوری با یک زبان جدید نیاز ندارید.

بنابراین از طرف خودم، سعی کرده‌ام به آن‌ها کمک کنم تا در سریع‌ترین زمان ممکن با دیگر اعضای تیم ادغام شوند تا بتوانند کیفیت خود را نشان دهند، همان‌طور که تعدادی از بازیکنان جدید قبلاً این کار را انجام داده‌اند. فکر می‌کنم بازی‌های هیجان‌انگیزی در پیش داریم.