رقیب شهریار مغانلو می‌خواهد آقای گل شود!

عارف رستمی  درباره پیروزی مس کرمان مقابل نساجی گفت: بازی حساسی داشتیم و نساجی هم چند هفته نتیجه نگرفته بود. پس از گل زودهنگام آنها هم کار ما سخت شد، اما می‌دانستیم در این هفته مسابقات طوری است که اگر بتوانیم در زمین خودمان از میزبانی استفاده کنیم، برای بازی‌های آینده شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد که خدا را شکر موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم.

او ادامه داد: تیم‌های پایین جدولی هم در این هفته مساوی کردند و با توجه به پیروزی‌ای که داشتیم، فاصله گرفتیم و می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم و در لیگ برتر بمانیم.

مهاجم مس در خصوص گلزنی و صدرنشینی در جدول برترین گلزنان ابراز کرد: زحمت بچه‌هاست. تیم ما در دقیقه ۲ غافلگیر شد، اما اطمینان داشتم برنده می‌شویم و حس عجیب و غریبی نسبت به این دیدار داشتم. تمام بازیکنان مس همدل بودند و نفرات جدید هم نمایش خوبی داشتند. امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند.

رستمی اضافه کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و امیدوارم همین نمایش را تا آخر فصل داشته باشم. در جلسه آنالیز گفته بودند تیم حریف چطور کار می‌کند و خدا را شکر نتیجه گرفتیم.

رقیب شهریار مغانلو می‌خواهد آقای گل شود!

او در مورد سبقت از بازیکنان ۶ گله از جمله لوکادیا در جدول گلزنان اظهار کرد: امسال شرایط طوری پیش رفت که تعطیلی ۵۰روزه در وقفه مسابقات اجازه نداد بازیکنان گلزنی زیادی داشته باشند. ان‌شاالله بیشتر گل بزنیم و با عدد خوبی به آقای گلی برسیم و ۱۰-۹ گل نباشد.

 

رستمی پیرامون تغییر پستی که در مس کرمان داشته است، ابراز کرد: برای سومین بازی پیاپی به‌عنوان مهاجم نوک مقابل نساجی بازی کردم، اما در حین بازی پست‌های بازیکنان ما جابه‌جا می‌شود و البته جواب هم داده است! معین عباسیان هم به تیم ما آمده که به‌خاطر ارسال‌های خوب او باید سمت مستقیم کار کنم و من هم مجبور شدم در یک پست جدید به میدان بروم. مهم موفقیت مس کرمان است و اینکه در سال اول در لیگ برتر در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

مهاجم مس کرمان با بیان اینکه سعی دارد خود را از نظر ذهنی خیلی آماده کند، گفت: در ذوب‌آهن هم شروع خوبی داشتم و تا هفته چهارم دو گل ۳ امتیازی زدم، اما نگذاشتند این روند ادامه‌دار باشد. یک سال از هدفم دور شدم، ولی امسال با کمک کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنم یک عنوان فردی به دست بیاورم و کمک‌حال تیمم باشم.

رستمی در خصوص فاصله گرفتن از تیم‌های نفتی در پایین جدول عنوان کرد: با پیروزی مقابل نساجی، فشار کمتری روی ما قرار دارد، ولی باید همین روند را ادامه دهیم. ۶ امتیاز، اختلاف زیادی نیست و باید امتیاز بگیریم تا شرایطمان را بهتر کنیم و کار را به هفته‌های آخر نکشیم.

او در مورد تقابل با استقلال ملاثانی در جام حذفی گفت: آنها تیم خوبی هستند و نتایج خیلی خوبی در لیگ یک داشته‌اند. تیم آنها سبک خاصی کار می‌کند و برای مس کرمان هم جام حذفی اهمیت دارد و با تمام نفرات وارد می‌شویم و برای صعود می‌جنگیم.