بارسلونا در نوکمپ از پس منچستریونایتد برنیامد

در آغاز دیدارهای دور رفت پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا ، امشب (پنجشنبه) چهار بازی بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال بارسلونا و منچستریونایتد در ورزشگاه نوکمپ برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند، مسابقه‌ای که با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

گل نخست این بازی در دقیقه 50 توسط مارکوس آلونسو برای بارسلونا رقم خورد، اما منچستریونایتد خیلی زود به گل خورده واکنش نشان داد و با زدن دو گل متوالی در دقایق 53 و 59 ورق را به سود خود برگرداند. گل نخست را مارکوس رشفورد به ثمر رساند و دومی ژول کونده مدافع بارسایی‌ها که دروازه خودی را باز کرد. در نهایت بارسلونا با گل دقیقه 76 رافینیا کار را به تساوی کشاند.

در دیگر بازی مهم تیم فوتبال رم در خانه سالزبورگ اتریش با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. کاپالدو در دقیقه 88 تنها گل این بازی را برای سالزبورگ به ثمر رساند.

در دو بازی دیگر شاختار دونتسک با نتیجه 2 بر یک از سد تیم رن گذشت و نبرد خانگی آژاکس با یونیون برلین در هلند بدون گل خاتمه یافت.

در ادامه بازی‌های دور رفت پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، چهار بازی دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

یوونتوس - نانت

اسپورتینگ - میتیلند

بایرلورکوزن - موناکو

سویا - آیندهوون