نکونام و خلعتبری نزدیک اردوگاه آبی پوشان

به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه ،اميرقلعه نويي گفت:مليت و اسامي اين بازيکنان را بعد از نهايي شدن صحبت با انان اعلام خواهيم کرد.

وی با اشاره به اینکه در فصل نقل و انتقالات ۳ موضوع مهم حفظ موجودی، ورود بازیکنان مورد نیاز و خروجی تیم که همان نتیجه است، ‌مطرح می باشد، اظهار کرد: آندرانیک تیموریان کم لطفی کرد و ازاستقلال تهران رفت. اما در مورد سایر بازیکنان در صدد تمدید قرار داد هستیم.

قلعه نویی از منوچهری، سیاوش اکبرپور، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، میثم بائو و ایمان مبعلی به عنوان بازیکنان تازه این تیم یاد کرد و گفت: همه بازیکنان با مطالعه به جمع ما اضافه شده اند، البته ۲ بازیکن خارجی نیز در صدد حضور دراستقلال تهران هستند که به زودی وضعیت آنان مشخص می شود.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت و ملیت این دو بازیکن، تصریح کرد: این دو بازیکن در پست هافبک دفاعی و نفوذی هستند، اما اجازه دهید ملیت و این که در چه باشگاه هایی بودند به پس از عقد قرارداد موکول شود تا اگر اتفاقی افتاد مقابل مردم شرمنده نباشم.

سرمربی استقلال تهران درمورد خلعتبری و نکونام نیز گفت: در حال مذاکره و صحبت با این دو بازیکن هستیم که امیدوارم شرایط حضور آنان در استقلال مهیا شود. با این نفرات واسامی که اعلام شد تیم خوب و یکدستی را روانه میدان می کنیم و به امید خدا و در سایه تلاش همه بازیکنان برای موفقیت استقلال گام در میدان رقابت می گذاریم.

وی در خصوص مجتبی جباری تاکید کرد: من نه برای تسویه حساب شخصی آمدم و نه با بازیکنی مشکل دارم. مجتبی از سرمایه های فوتبال ایران و استقلال تهران است، اما باید قبول کنیم که هر جایی یک چارچوبی دارد. در استقلال خود من هم در قالب یک چارچوب فعالیت خواهم بود. من دوست دارم جباری در استقلال بماند اما باید مانند همه و از جمله خود من در قالب همان چارچوبی که گقتم کار کند.

قلعه نویی خاطر نشان کرد: بازیکنان استقلال بدون دریافت یک ریال هفته سوم کار خود را اغاز کرده اند و این امر نشان دهنده عشق بازیکنان به باشگاه استقلال تهران و پیراهنی است که قرار است بر تن داشته باشند. اگر تیم تکمیل شود بدون شک در بین مدعیان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطر نشان کرد: در فوتبال امروز باید تلاش کرد و زحمت کشید، به نظر من این تیم استقلال پتانسیل قهرمانی در آسیا و لیگ برتر فوتبال ایران را دارد.

وی تاکید کرد: درمربیگری قول دادن کار درستی نیست، نمونه بارز آن خود من هستم، یادتان هست که مهدی مهدی کیا یک ضربه پنالتی را خراب کرد و با همان ضربه، سرنوشت مربیگری من عوض شد. به اعتقاد من هر مربی که قول قهرمانی می دهد کار درستی انجام نداده است، چرا که نمی داند در لحظه بعد چه حادثه و یا اتفاقی در حال وقوع است.

وی شرایط کنونی استقلال را خوب توصیف کرد و گفت: با توجه به پتانسیل و پشتوانه مردمی که داریم مطمئن هستم استقلال خوبی را روانه میدان می کنیم. از سویی دیگر عشق و علاقه ای که من در بین بازیکنان می بینم گواه آن است که برای همدلی و موفقیت گردهم جمع شده ایم و مطمئن باشید استقلال تهران یکی از مدعیان اصلی خواهد بود.

قلعه نویی درپایان و در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد این که چه صحبتی برای هواداران، رسانه ها وعلاقه مندان به فوتبال دارد، گفت: فوتبال ایران متن را فراموش کرده وبه حاشیه می پردازد. تیم های بزرگ ایران نیز با حاشیه ها درگیر هستند. به نظر من مدیریت تیمی در سایه همدلی، تقسیم وظایف و دنبال کردن اهداف باعثمی شود تیم ها از حاشیه دور باشند و من برای استقلال همین برنامه را دارم.