سازمان لیگ همکاری کامل باکی روش داشته باشد

به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه ،'' علي کفاشيان '' در گفتگويي اظهارداشت: همه بايد در سال جاري براي حضور تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني به اين تيم کمک کنند.

وی افزود: هیات رییسه لیگ پس از جلسه ای که با ' ' کارلوس کی روش ' ' سرمربی تیم ملی ایران داشت پیشنهاد داد در سال جاری لیگ حذفی برگزار نشود تا تیم ملی مشکلی در مسیر رسیدن به جام جهانی نداشته باشد.

وی افزود: ‌ تیم ملی اولویت اول ما است ما از سازمان لیگ خواسته ایم همکاری کامل را با سرمربی تیم ملی داشته باشد تا تیم ملی نتایج درخشانتری کسب کند و بهانه ای به دست کادر فنی تیم ملی داده نشود.

کفاشیان درباره حذف احتمالی جام حذفی فوتبال ایران گفت: ‌ ما می خواهیم فضا را برای صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی فراهم کنیم و این مساله تنها در امسال برقرار است، بنابراین باید به تیم ملی کمک کنیم.

وی در واکنش به اظهار نظر ' ' یحیی گل محمدی ' ' مربی تیم صبای قم نیز که گفته بود در فصل قبل برخی در فدراسیون فوتبال کارت های زرد بازیکنان را خط می زدند، اظهار داشت: ‌ من چیزی در این باره نشنیده ام اما هر فردی که شکایت دارد یا مدعی است خطایی صورت گرفته باید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مدارک و مستندات خود را ارایه کند.

کفاشیان گفت: ‌ مطمئنا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی در خصوص پاسخ کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حذف جام حذفی ایران در سال جاری گفت: ‌ استعلام از کنفدراسیون صورت گرفته است اما جواب آن هنوز به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است.

وی در خصوص خبرهای منتشره مبنی بر اینکه کی روش خواستار لغو لیگ برتر فوتبال ایران شده بود تا به گفته خود با خیالی آسوده در تمرینات تیم شرکت کنند گفت: ‌این مساله اصلا مطرح نیست.

به گفته رییس سازمان لیگ، ‌کی روش چندی قبل در جلسه بررسی برنامه های تیم های ملی و لیگ خواستار لغو مسابقات لیگ برتر شده بود.