اقدام جالب سپاهانی‌ها برای جلوگیری از درگیری احتمالی در نقش جهان

بازی‌های پرسپولیس و سپاهان در این سال‌ها حواشی زیادی داشته و کری وحشتناکی هم بین هواداران دو تیم و هم اعضای این تیم‌ها وجود دارد. دیدار دو تیم در جام حذفی درحالی برگزار شد که قرار بود ۳۰ درصد ورزشگاه بلیت فروخته شود و هواداران دو تیم به نسبت ۹۰ به ۱۰ در نقش جهان حاضر شوند. با شروع بازی اما به نظر می رسید از چیزی که اعلام شد، ظرفیت بیشتری در اختیار میزبان قرار گرفت.

هرچند حاشیه زیادی در بازی وجود نداشت و درگیری زیادی هم روی سکوها نبود، با این حال مسئولان برگزار کننده این دیدار و تیم میزبان دست به اقدام جالبی زدند. آن‌ها چند سکوی کنار سکوی میهمان را خالی گذاشتند تا هواداران سپاهان نزدیک به پرسپولیسی‌ها ننشینند و حاشیه ای هم به وجود نیاید. در عوض تعدادی از سپاهانی‌ها راهی طبقه دوم استادیوم شدند و بازی را از آنجا تماشا کردند.

اقدام جالب سپاهانی‌ها برای جلوگیری از درگیری احتمالی در نقش جهان

با توجه به سابقه درگیری هواداران دو تیم این احتمال وجود داشت در صورتی که سکوهای هواداران دو تیم کنار هم بود، درگیری هم به وجود بیاید. این اقدام خوب سپاهانی‌ها در کنار میزبانی قابل قبول آن‌ها باعث شد تا روی سکوها به جز کری خواندن و شعار دادن، حاشیه دیگری شاهد نباشیم و بازی هم بدون مشکل برگزار شد.در واقع تنها حاشیه ای که روی سکوها به وجود آمد پرتاب چند ترقه به داخل زمین بود ولی خوشبختانه کسی آسیب ندید.