اخبار پرسپولیس| محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده جدید

عبدالصمد ابراهیمی وکیل حقوقی فوتبال در صفحه اجتماعی خود نوشت: "به دنبال طرح دعوی مطروحه از ناحیه شرکت بهنام پیشرو کیش ، باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۹ میلیارد ریال و خسارت تاخیر تادیه محکوم شد.

بهنام پیشرو که حدود ۸ سال قبل کارگزار اسپانسری پرسپولیس بود با این باشگاه قراردادی داشت که حمیدرضا سیاسی آن قرارداد را یکطرفه فسخ کرد.

بعد از آن در دوره مدیریت نژاد فلاح به سبب مشکلات مالی، مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان از بهنام پیشرو قرض گرفته شد و این قرض ارتباطی به قرارداد اسپانسری نداشت.

با گذشت سالها و رفت و آمد مدیران مختلف، این پول پرداخت نشد و بهنام پیشرو طلبکار ماند تا اکنون که با طرح دعوی حقوقی، حکم بر محکومیت این باشگاه صادر شده است.

پرونده اصلی بین پرسپولیس و بهنام پیشرو در رابطه با قرارداد اسپانسری پرونده ای جداگانه است که در آن پرونده هم سال قبل پرسپولیس به ابطال قرارداد محکوم شده و تبعات آن استرداد همه وجوه دریافتی(حدود یازده میلیارد تومان) و غرامت است که پیش بینی می شود مبلغی حدود یکصد میلیارد تومان باشد‌.

در رابطه با این پرونده ها، با حاج تقی گلرخسار  تماس گرفتیم تا به عنوان طرف اصلی مذاکرات اسپانسری آن زمان از چند و چون دعاوی حقوقی بهنام پیشرو با پرسپولیس مطلع شویم که وی صرفا گفت: تنها چیزی که از پرسپولیس می دانم این است که با یک بازی زیبا ، سپاهان را حذف کرد تا دل ما هواداران شاد شود. امیداورم امسال هم قهرمان شویم .در مورد پرونده و دادگاه و شرکت بهنام پیشرو من هیچ سمتی ندارم."

محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت بهنام پیشرو