رونالدو گلر یوونتوس را به النصر می‌برد

پس از پیوستن کریستیانو رونالدو ، شایعات زیادی درباره ملحق شدن دیگر هم تیمی‌های این بازیکن به او منتشر شد. از اخباری درخصوص جذب مودریچ و راموس گرفته تا احتمال جذب ستاره‌های گران قیمت دیگری مانند مائورو ایکاردی. اما حالا اخباری درباره جذب گلر سوم یوونتوس نیز به گوش می‌رسد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی نوشت که کریستیانو رونالدو از یکی از بهترین دوستانش در تیم یوونتوس خواسته است تا به او در النصر بپیوندد.

فوق ستاره پرتغالی پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد با توافق دوجانبه، فصل جدیدی از دوران حرفه‌ای خود را با دستمزد‌های بی سابقه در عربستان سعودی آغاز کرد. او از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ پیراهن یووه را بر تن کرد و چندین دوست خوب در تیم پیدا کرد که مهمترین آن‌ها دروازه بان سوم کارلو پینسولیو بود.

سنگربان ۳۲ ساله یوونتوس تقریبا با تمامی اعضای تیم رفیق است و بازیکن محبوبی به شمار می‌رود. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، رونالدو با پینسولیو تماس گرفته و از او خواسته است که به النصر بیاید تا علاوه بر فرصت حضور در میدان، زندگی بهتری را در این کشور تجربه کند.

پینسولیو از زمان بازگشت به یوونتوس در سال ۲۰۱۷ تنها یک بار در تمام رقابت‌ها به میدان رفته است. قرارداد او در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد و او قرار است تا جای دیوید اوسپینا را پر کند که در یکی از بازی‌های النصر دچار شکستگی آرنج شد.