استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده است

عارف غلامی پس از تساوی استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: همه هواداران از بازی تیم ما لذت بردند. ما شانس زیادی برای بردن داشتیم. موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. تیم ما از لحاظ سطح فنی واقعا به یک بلوغ تاکتیکی رسیده است. امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما در فوتبال این گونه اتفاقات زیاد است. پس از چندین هفته که بردهای متوالی داشتیم، متاسفانه نتوانستیم امروز برنده باشیم.

وی ادامه داد: می‌خواهم به یادتان بیاورم که این استقلال با تمام مشکلات، همان استقلالی است که 6-7 هفته قبل همه از این تیم ناامید بودند. بچه‌ها همت کردند و کل تیم دست به دست هم دادند و ما الان برای 2 جام می‌جنگیم و امیدوارم به هدفمان هم برسیم.

مدافع استقلال اظهار داشت: نه ما مغرورانه بازی نکردیم. تیم مغرور قطعاً 7-8 تا موقعیت 100 درصد گل ایجاد نمی‌کند. ما با انگیزه و باهدف وارد بازی شدیم ولی متاسفانه سر یک اتفاق گل خوردیم. هیچ چیزی تمام شده نیست و به آینده امیدواریم. 

غلامی گفت: جوّ ورزشگاه خیلی خوب بود. هر 2 تیم خیلی خوب بازی کردند ولی تیمی که حاکم بر میدان بود، استقلال بود. شانس امروز با ما یار نبود. 

استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده است

وی اظهار داشت: وضعیت چمن نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و به نظرم خوب بود. باید قدر این آدم‌های درست را در بخش خصوصی دانست. امیدوارم که نتیجه دلخواهشان را بدست آورند. 

وی در رابطه با بدهی استقلال به استراماچونی اظهار داشت: ما در این فصل هم تغییر مدیریت داشتیم و هم اینکه مشکلات بسیار فراوانی تا الان گریبان‌گیر ما شد. چیزی که الان می‌گویم راستِ راست است. ما قبل از بازی طلبکارها به چند بازیکن ما زنگ زدند. بچه‌ها تعهد داشتند به یکسری مسائل بیرون از فوتبال و مشکلات ما بسیار فراوان است. طلب استراماچونی پول خیلی سنگینی است. به مدیریت جدید قول داده‌اند که 300 میلیارد در حساب باشگاه است.

وی ادامه داد: ما در یک سلسله مراتب باید همه چیز را از مدیریت بخواهیم ولی وقتی به مدیرعامل از جایگاه بالاتر قول می‌دهند که این پول موجود است و می‌بیند نه پولی موجود است و از گذشته نیز بدهی‌هایی پرداخت نشده؛ واقعا ما مجبوریم که از مسئولان بالا رتبه درخواست خود را طلب کنیم. 

غلامی گفت: چنین موضوعی برای تیم‌های دیگر بوده است. بحث، بحث ملی است. در محاکم بین‌المللی آبروی ایران در خطر بوده و در این شرایط دولت و مسئولان بالا رتبه کمک کردند که به درست هم کمک کردند و مشکلات آن تیم برطرف شده است. ما هم درخواست این را داریم که حتی پول به باشگاه استقلال قرض بدهید. استقلال باشگاهی به این بزرگی و با این همه هوادار نباید به دنبال پول قرضی باشیم. باید یک فکر اساسی شود و مشکلات حل شود. همه تیم و بازیکنان به شدت تحت فشار هستند. همه از مسئولان نیز انتظار دارند. باید همه دست به دست هم بدهیم تا این مشکلات حل شود.

مدافع استقلال اظهار داشت: من در خصوص دریافتی خودم نمی‌توانم صحبت کنم. قطعا یکسری مشکلات بزرگ در باشگاه وجود دارد. بچه‌ها جنگیدند. 8 امتیاز فاصله بود و الان در کورس قهرمانی هستیم. کل کادر فنی با چه مشکلاتی روبه‌رو بودند و همگی از این مشکلات گذر کردیم. مسئول فوتبال کشور وزیر ورزش است که الان حال مساعدی ندارد و آرزوی سلامتی برای او دارم ولی امیدوارم طبق قانون کسی که به عنوان سرپرست موقت انتخاب می‌شود و کسی که به مدیر و هواداران استقلال از چندماه پیش قول داده که یک همچین پولی در باشگاه وجود دارد و با این حساب، دوستان مسئولیت را پذیرفتند، اکنون بیایند و پاسخگو باشند. ما درخواست داریم که همراه باشند و کمک کنند.