اتهام بزرگ مورینیو به داور مسابقه بعد از شکست

​آ. اس. رم در هفته بیست و چهارم سری آ با نتیجه ۲-۱ مغلوب کرمونزه شد تا اولین برد فصل را به این تیم قعر جدولی هدیه کند. ژوزه مورینیو در دومین دقیقه از نیمه دوم این دیدار بعد از مشاجره لفظی با داور چهارم از کنار زمین اخراج شد. او در پایان بازی مدعی شد که این اتفاقات از پیش تعیین شده بوده و می‌تواند اقدامات قانونی علیه داور چهارم انجام دهد.

مورینیو صحبت‌های خود را بعد از بازی با کرمونزه این گونه آغاز کرد: "ما خستگی را بهانه نمی‌کنیم، اما کمی در این دیدار بدشانس بودیم. در موقعیت‌های نصفه و نیمه از تیم حریف دو گل دریافت کردیم. باید این باخت را بپذیریم چرا که قدرت کافی را از خود به نمایش نگذاشتیم. بعد از گل تساوی فکر می‌کردیم که گل برتری را می‌زنیم، ولی این تیم حریف بود که به پنالتی رسید و گل دوم را زد. "

او در خصوص شکست تیمش مقابل تیمی که تا کنون بردی در سری آ کسب نکرده بود گفت: "بازیکنان رم همیشه به دنبال پیروزی هستند. با این حال احساس می‌کنم که بازیکنان حریف یکی از بهترین بازی‌های عمر خود را انجام دادند. با وجود اینکه استحقاق برد را نداشتیم، اما مستحق باخت هم نبودیم. "
سرمربی رم در خصوص اخراجش در این دیدار به خاطر اعتراض شدید و مشاجره با داور چهارم تاکید کرد: "من آدم احساساتی‌ای هستم، ولی دیوانه نیستم. ابتدا باید اتفاقی می‌افتاد که چنین واکنشی نشان دهم. پچینی به من کارت قرمز نشان داد، اما متاسفانه حرف‌هایی که داور چهارم به من زد را نشنید. "

اتهام بزرگ مورینیو به داور مسابقه بعد از شکست

مورینیو با اشاره به محل تولد داور چهارم، یک اتهام بزرگ به او وارد کرده و گفت: "کاش آنجا یک ضبط صوت وجود داشت. البته نمی‌خواهم وارد این بحث شوم که سرا (داور چهارم) اهل تورین است و ما هم یکشنبه با یوونتوس بازی داریم. این‌ها البته همگی قابلیت پیگرد قانونی دارد. برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌ام، داور چهارم به چنین شکلی با من صحبت کرد. این واقعا غیرقابل توجیه بود. "

او ادامه داد: "بعد از پایان بازی سراغ داور و داور چهارم رفتم و به سرا گفتم که باید شجاعت توضیح دادن واقعیت را داشته باشد، ولی انگار او مشکل حافظه داشت. من به هر کسی به همان اندازه احترام می‌گذارم که به من احترام می‌گذارد. "