کمیته فنی پرسپولیس کیست یاچیست؟!

به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، در شرايطي كه قرار بود از آغاز اين هفته، پرسپوليس تمريناتش را زيرنظر سرمربي جديد آغاز كند هنوز اين اتفاق نيفتاده تا هواداران كه نسبت به داشتن تيمي قدرتمند با توجه به بازيكنان جذب شده اميدوار بودند، با ترديد به آينده تيمشان نگاه كنند اما خبر شگفتآور در آخرين ساعات روز سهشنبه در سايت باشگاه منتشر شد و باشگاه پرسپوليس اعلام كرد كه اگر مربي خارجي انتخاب نشود، علي پروين به عنوان گزينه داخلي هدايت پرسپوليس را هم برعهده ميگيرد. حتي پروين هم گفت كه استخارهاش خوب آمده و در صورت نياز باشگاه با پيشنهاد مديرعامل موافقت خواهد كرد اما تحولات بعدي، اتفاقات جديدي را رقم زد.

آنطور که رویانیان و پروین گفته‌اند، پس از اینکه پروین استعفای مدیرعامل باشگاه را می‌بیند، از پذیرفتن پیشنهاد انصراف می‌دهد تا خودش سرمربی را انتخاب کند. اما اینکه چه قدر می‌شود به این گفته اطمینان کرد و اینکه بازخوردهای منفی خبر حضور احتمالی پروین روی نیمکت پرسپولیس در این انصراف خودش جوش چه قدر موثر بوده، چیزی نیست که بشود از الان به آن پاسخ داد.

به هر حال پس از آنکه پروین پیشنهاد باشگاه را نپذیرفت تا رویانیان هم نظرش را درباره استعفا عوض کند، به گفته مدیرعامل قرمزها کمیته فنی و پروین قرار است سرمربی را انتخاب کنند و برای این کار فعالیتشان را آغاز کرده‌اند اما سوالی که مطرح است اینکه کمیته فنی پرسپولیس از چه افرکادی تشکیل شده است؟ آیا اصلا در باشگاه پرسپولیس کمیته‌ای به نام کمیته فنی حضور دارد، یا همه چیز در نهایت به زوج رویانیان - پروین ختم می‌شود.

به هر حال موضوعی که اهمیت دارد این است که پرسپولیس این روزها به راحتی زمان را از دست می‌دهد و اتفاقات عجیبی هر روز باشگاه را به خودش گرفتار کرده است. حالا هم قرار است از بین گزینه‌های موجود یکی به عنوان سرمربی انتخاب شود. تا چند روز آینده مشخص می‌شود، سکان پرسپولیس را متسو در دست می‌گیرد یا کالدرون یا یک مربی نام آشنای ایرانی.