مورد عجیب هالند!

مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند مذاکراتی ابتدایی با برخی از باشگاه‌های اروپایی را آغاز کرده تا در صورت تصمیم هالند یا منچسترسیتی به جدایی، او به سرعت به باشگاهی دیگر منتقل شود.

ارلینگ هالند در حال حاضر یکی از گلزنان برتر دنیای فوتبال است. این گلزن نروژی با منچسترسیتی تا سال 2027 قرار دارد و به همین علت است که انتشار اخباری درباره مذاکرات اولیه مدیر برنامه‌های او با چند باشگاه اروپایی در انگلیس جنجالی شده است.

هالند تابستان گذشته با قراردادی 65 میلیون یورویی از دورتموند به سیتی پیوست. او تا اینجا برای شاگردان گواردیولا 33 بازی انجام داده و 33 گل به ثمر رسانده است. اما این گلزن نروژی در گذشته در مصاحبه‌هایش اذعان کرده بود که بعید می‌داند دوران حضورش در انگلیس طولانی‌مدت باشد. به نظر می‌رسد مدیر برنامه‌های او با توجه به این ذهنیت هالند است که از همین حالا برنامه‌هایی برای روز مبادا در نظر گرفته است.

رافائلا پیمینتا، مدیر برنامه‌های هالند، در گفت‌وگویی رسانه‌ای این شایعات را تلویحا تایید کرد و گفت: "کار من همین است. به محض بسته شدن پنجره نقل و انتقالات من به سراغ باشگاه‌ها می‌روم تا درباره بازیکنانم با آنها صحبت کنم. ما باید به آینده فکر کنیم. ما الان در ماه فوریه هستیم، ولی در مدت کوتاهی که از سال جدید گذشته من بارها با باشگاه‌های مختلف درباره بازیکنانم صحبت کرده‌ام. کار ما مثل شطرنج است و باید دائما در حال پیش‌بینی حرکت بعدی حریف باشیم".