تهدید و فشار روی تصمیماتم تاثیرنمی گذارد

مریم طالبی سرمربی تیم ملی تفنگ درباره تهدید یکی از اعضای هیئت رئیسه برای حضور همسرش در تیم ملی اظهار کرد: من اصلا برایم مهم نیست، چرا که وجدانم راحت است یک نفر از بین ۲۷ تیرانداز در اردو به شیوه انتخابی اعتراض کرد، در حالی که کار ما خیلی منطقی بود. چرا که در نتیجه هم خیلی فرق نمی‌کرد. فرد معترض طبق سه رکوردگیری درون اردویی نفر۶ می‌شد و با محاسبه رکوردگیری داخلی نفر هفتم. پس باز هم جایی بین ۵ نفر اول نداشت.

او ادامه داد: من بعد از انتخاب تیم عکس العمل‌های خیلی بدی دیدم، در حالی که همه ورزشکاران  اولویت من و همکارانم هستند. حتی تیرانداز معترض هم یک امتیاز پیشرفت در میانگین داشت که قابل توجه بود و درستی کار من و همکارانم را نشان می‌دهد و سلیقه‌ای کار نکرده ایم.

سرمربی تیم ملی تفنگ با اشاره به احترام زیاد برای کمیته فنی گفت: من با اینکه برای سرمربیگری تیم ملی تفنگ، انتخاب کمیته فنی بودم، اما خودم را مدیون کمیته فنی نمی‌دانم، چرا که اگر کسی انتخاب می‌شود، صلاحیت داشته  پس مدیون کسی نیست و تصمیم درستی گرفته شده، اما اگر صلاحیت نداشته، دلیلی برای انتخابش نبوده است. من با اینکه برای همه اعضای کمیته فنی احترام قائلم، اما مدیون کسی نیستم و وظایفی دارم و به آن پایبندم و اجازه نمی‌دهم با تهدید و فشار تصمیماتم را تحت تاثیر قرار دهند.

تهدید و فشار روی تصمیماتم تاثیرنمی گذارد


او با اشاره به حضور اعضای کمیته فنی در رکوردگیری‌ها عنوان کرد: رکوردگیری‌ها هم با حضور اعضای کمیته فنی انجام شد و مسئله خاصی نبود. من از قبل به ورزشکاران گفته بودم ۵ نفر اول رنکینگ به اردوی آخر برای جام جهانی هند دعوت می‌شوند و بعد از هند هم تیراندازان طبق رنکینگ به اردو دعوت می‌شوند اما از جمع ۲۷ تیرانداز، تنها یک نفر عکس العمل خیلی بدی نشان داد که من تعجب کردم. در حالی که ورزشکاران اولویت من و همکارانم هستند. حتی تیرانداز معترض در میانگین یک امتیاز پیشرفت داشته که قابل توجه است و نشان می‌دهد ما کارمان را درست انجام داده ایم، نه سلیقگی.