به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، مهدی تارتار اظهار كرد: با کمک بازیکنهای فصل قبل و جذب بازیکنان با تجربه و باانگیزه تیم منسجمی را تشکیل میدهیم که از نام لرستان به خوبی دفاع کند.

تارتار تأکید کرد: اگر در دیدارهای اوایل فصل ورزشگاه تختی آماده نشد، طوری برنامه‎ریزی شود که بازی‎ها در شهرهایی برگزار شود تا هواداران راحت‎تر به ورزشگاه بیایند.

سرمربی گهرشهرداری دورود با بیان اینکه علاقه‎مندان تیم در هرشهری ما را تنها نگذارند، خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ سال پیش که به همراه تیم پاس به خرم‎آباد آمده بودیم، ازدحام جمعیت به حدی بود که حتی نمی‎توانستیم وارد زمین شویم و امیدوارم این اتفاق در دیدارهای گهر هم رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با هیچ بازیکنی به صورت رسمی قرارداد نبسته‎ایم، تصریح کرد: از ابراهیم میرزاپور و حمیدرضا فتحی دو بازیکن لرستانی تشکر می‎کنم که تمرینات را با تیم شروع کرده‎اند و این نشان‎دهنده تعصب این بزرگان است و همین ما را دلگرم می‎کند.

تارتار اضافه کرد: سعی می‎کنیم بازیکن‎های بومی دیگری را هم جذب کنیم تا اسکلت اصلی تیم بومی باشند، کاری که فصل قبل در داماش هم انجام دادم و به مرور زمان از تیم‎های پایه بازیکن اضافه می‎کنیم تا در سال‎های آینده نیاز چندانی به بازیکنان غیربومی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه با چند بازیکن مطرح و باتجربه مذاکره کرده‎ایم، اظهار کرد: با مجتبی زارعی، نیکبخت واحدی و حسین پاشایی صحبت‎هایی شده که به‎زودی این بازیکنان به تیم اضافه می‎شوند. بازیکنان را در قالب گروه باتجربه و جوان کنار هم قرار می‎دهیم و تیمی را می‎بندیم که هدفمان در وهله اول این است که سقوط نکنیم و در ادامه نیم‎نگاهی هم به بالای جدول داشته باشیم.

سرمربی سابق داماش گیلان با بیان اینکه تمرینات تیم در تهران برگزار می‎شود، یادآور شد: نفرات مدنظر را به‎زودی جذب کرده و هفته آینده اردوی تیم را در دورود برگزار می‎کنیم.

تارتار در پایان از مهابادی و بازیکنان این تیم که فصل قبل گهر را به لیگ برتر آورده‏اند تشکر کرد و افزود: می‏دانم که فصل گذشته زحمات زیادی برای تیم کشیده شده و امیدوارم با کمک مسوولان، هواداران و بازیکنان نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم.