به گزارش افکارنیوز به نقل از فدراسیون فوتبال، وی در اینباره گفت: یحیی گل محمدی از بازیکنان خوب ملی پوش و مربیان فعال کشورمان است اما ایشان ادعا کرده اخطارها در رقابتهای لیگ یک پاک شده است. باید به ایشان دو نکته را متذکر شوم. اول اینکه من در حیطه مسئولیت خودم صحبت میکنم چرا که یک سال مسئول رقابتهای سازمان لیگ آزادگان شدهام. در فصل گذشته یعنی فصل ۹۰-۹۱ ایشان که در لیگ یک فعالیت نداشته و در لیگ برتر در باشگاه راه آهن مشغول به کار بوده است. ایشان اگر درباره فصل گذشته صحبت میکند که سال پیش اصلا در لیگ یک حضور نداشته پس از کجا چنین ماجرایی را بازگو میکند؟ ایشان در صحبتش از زمان حال استفاده کرده و باید بیاید و به کمیته انضباطی پاسخگو باشد. از لحاظ حقوقی بنده نامهای به دبیرکل محترم نوشتهام و ایشان به کمیته انضباطی دعوت خواهد شد. در واقع به نظر من ایشان باید برای اصلاح فوتبال باید پاسخگو باشد. ما چرا باید در فضای اتهامزنی پیش برویم؟

وی نکته دوم را اینگونه تشریح کرد: گل محمدی باید مستند صحبت کند، کدام بازی؟ کدام بازیکن؟ کدام اخطار؟ نمی شود که همینطور ادعا کرد. اگر منظور ایشان امسال است یا سالهای گذشته باید مستند اشاره کند. اگر در سالهای گذشته اتفاق افتاده مسئولان همان دور سازمان لیگ آزادگان می توانند پیگیری کنند چرا که به آنها هم اتهام وارد شده است. ضمن اینکه من یک سوال از آقای گل محمدی دارم. آن هم این است که آیا خود ایشان در ماجرای پاک شدن اخطارها ذینفع بوده؟ آن زمان چرا سکوت کرده و حالا چرا دارد چنین ادعایی می کند؟

وی درپایان گفت: امیدوارم در فوتبال ایران همه در فضایی پیش برویم که مستند و بر اساس سند و مدرک حرف بزنیم و ادعا کنیم تا فضای فوتبال آلوده به گمانه زنی های نادرست نشود.