تعویض‌هایم بی فایده بود

حمید مطهری سرمربی تیم نساجی در نشست خبری پس از بازی ذوب‌آهن در خصوص این بازی گفت: قبل از هرچیز برد را به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و همچنین از تک تک هواداران عذرخواهی میکنم. نه تنها من بلکه تک تک بازیکنان باید بابت نیمه دوم بدی که داشتیم عذرخواهی کنند. خیلی سردرگم بودیم و واقعا نمی‌دانم چه بگویم. نیمه اول خیلی با برنامه بودیم و می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. نکته دیگر این اینکه باتوجه به این بیانیه که من دیروز هم اظهارنظر کردم، اگر آقای سیمون مارسینیاک هم باشد و اینطور بیانیه بدهند، او هم زیر فشار می‌رود.

وی افزود: گلی که زدیم باید کارشناسی بشود و آنها نظر بدهند و ببینیم اصلا این گروه داوری چه گرفتند. به آنها خسته نباشید می‌گویم، یکی اول خطا گرفت و بعد آفساید گرفت. نمی‌دانم چه بگویم و فیلمی که دیدم واضح نبود و نمیتوانم نظر قاطع بدهم اما خیلی مشکوک است، خیلی مشکوک. انشالله من اشتباه کرده باشم اما بیانیه دادن همین است.

او ادامه داد: فوتبال ما باید یک جایی از شر این کارها خلاص شود. بد است، خیلی بد است. دیروز هم ابراز نگرانی کردم اما متاسفانه این اتفاق رخ داد. امیدوارم من درباره این صحنه اشتباه کرده باشم.  

مطهری در مورد سرمربیگری قلعه‌نویی در تیم‌ملی ایران اظهار داشت: به ایشان تبریک می‌گویم و او از بزرگان فوتبال ماست. می‌توانست سرمربی تیم‌ملی باشد و حقش هم بود. برای آقای قلعه‌نویی آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی نساجی درباره آمار ضعیف تیمش توضیح داد: من یادم باشد روی شما (خبرنگار) به عنوان آنالیزور حساب باز کنم. چون این‌قدر ریزبینانه امار درمی‌آورید. بله این اتفاق افتاده اما یک مواقعی این شرایط رخ می‌دهد و در همین بازی‌ها، بازی‌هایی بوده که ما می‌توانستیم برنده باشیم اما اشتباهات داوری مانع شده است. این یکی از دلایل است و دلیل دیگر هم من هستم که باید خودم را آنالیز کنم و میلی ریزبینانه دنبال مشکل تیمم باشم، الان هم هستم. شبانه روز برای این کار وقت می‌گذارم چون اولویتم فوتبال است.

سرمربی نساجی همچنین در مورد آمار ضعیف تیمش گفت: یک جاهایی آمار و ارقام به شما کمک می‌کند و یک جایی آمار و ارقام شما را به اشتباه می‌اندازد. این مشکلی است که آقای آنچلوتی هم به آن دچار شد و در دوره قبلی آن اختلافات پیش آمد. سعی میکنم ریزتر بشوم روی این آمار تا دیگر تکرار نشود.

حمید مطهری درباره تعویض پرتعداد عنوان کرد: واقعا بچه‌هایی که رفتند داخل زمین نتوانستند کاری که باید را بکنند. البته به خاطر باران زمین هم کیفیت مطلوبی نداشت و بازیکنان ما تکنیکی بودند اما آنها هم نتوانستند انتظارات را پاسخ بدهند. به هر حال مشکل من هستم و آنها نیستند.