خرید نجومی بعدی عربستانی‌ها

باشگاه عربستانی الاتحاد در رقابت با جذب کریستیانو رونالدو توسط النصر قصد دارد پیشنهادی نجومی به ویلفرد زاها ستاره کریستال پالاس ارائه دهد.

بعد از انتقال پر سر و صدای کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان، رقبای داخلی این باشگاه که احساس می‌کنند از النصر عقب افتاده‌اند به شدت در تلاشند تا با جذب ستاره‌های نامدار دنیای فوتبال در این عرصه هم از رقابت با النصر عقب نمانند.

در حالی که شایعات زیادی درباره تلاش باشگاه الهلال برای مذاکره با لیونل مسی و انتقال او به عربستان مطرح است امروز چند رسانه انگلیسی گزارش دادند یک باشگاه دیگر عربستانی، الاتحاد، آماده است تا با ارائه یک پیشنهاد نجومی به ویلفرد زاها او را از کریستال پالاس به خدمت بگیرد.

قرارداد زاها با کریستال پالاس در پایان فصل جاری منقضی شده و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد باشگاهش را ترک کند. به همین دلیل است که مدیران کریستال پالاس منتظرند تا پیش از پایان مدت زمان قرارداد او ستاره خود را به فروش برسانند.

دیلی‌میل در گزارشی اعلام کرد باشگاه الاتحاد عربستان آماده است پیشنهادی برای خرید زاها ارائه بدهد که انتقال او را به بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ کریستال پالاس تبدیل خواهد کرد. بر اساس این گزارش پیشنهاد باشگاه عربستانی به زاها دستمزدی معادل 300 هزار یورو در هفته خواهد بود که البته با پاداش‌ها و متعلقات دیگر بیشتر از این مبلغ خواهد شد.

این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه میلان در ایتالیا هم این ستاره ساحل عاجی را می‌خواهد ولی باید دید زاها ترجیح می‌دهد حضور در اروپا و بازی در باشگاهی مثل میلان را انتخاب کند یا با قبول پیشنهاد نجومی الاتحاد راهی لیگ روشن شده و مسیر کریستیانو رونالدو را در پیش بگیرد.