گواردیولا: دیدن جولیا رابرتز از قهرمانی در لیگ قهرمانان مهمتر است

منچسترسیتی امشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان لایپزیش بود و در نهایت موفق شد با درخشش ارلینگ هالند و ۵ گلی که این ستاره نروژی به ثمر رساند، به یک پیروزی به یاد ماندنی برسد.
گواردیولا که از عملکرد ستاره تیمش بسیار راضی بود، گفت:"۵ گل. مشکل این است که او هر بار ۳-۲ گل نزند، مورد انتقاد قرار می‌گیرد. روحیه او یک هدیه برای همه ماست. او یک مبارز فوق‌العاده است. او ۵ گل زد و ۳۵-۳۰ تماس با توپ داشت. این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. "

گواردیولا همچنین در مورد مشکل تیمش در این فصل گفت:"مشکل این نیست که ما نمی‌توانیم گل بزنیم، مشکل این است که ما در گذشته گل‌های احمقانه‌ای دریافت کرده‌ایم. "
کوین دی‌بروینه بعد از رقابت‌های جام جهانی فروغ همیشگی را نداشت و حتی گواردیولا او را در بعضی از دیدار‌ها روی نیمکت نشاند، اما این ستاره بلژیکی امشب نمایش خوبی داشت و گل هفتم تیمش را به ثمر رساند. گواردیولا در مورد او گفت:"او بازیکنی استثنایی است. ریتیمی که او امروز به بازی داد، همان کوینی بود که می‌شناسیم. این فصل به خاطر جام جهانی و خیلی چیز‌های دیگر او را زیاد در این شرایط ندیدیم. وقتی او با ریتم بازی می‌کند، می‌تواند گل بزند و پاس گل بدهد. او خیلی دینامیک است. او باید حرکت کند و حرکت کند. "
گواردیولا همچنین در مورد قهرمانی در چمپیونزلیگ گفت:"من در زندگی‌ام سه الگو دارم، مایکل جوردن، تایگر وودز و جولیا رابرتز.
جولیا رابرتز چند سال قبل به انگلیس آمد، زمانی که منچستریونایتد خوب نتیجه نمی‌گرفت و ما بهتر بودیم. او به دیدن بازی منچستریونایتد رفت و به دیدن ما نیامد. حتی اگر قهرمان چمپیونزلیگ بشوم. این نمی‌تواند جبران نیامدن جولیا رابرتز را بکند. "

سرمربی سیتی همچنین در واکنش به انتقاد‌ها در مورد بازی نکردن ریاض محرز گفت:"مردم می‌پرسند که چرا ریاض محرز بازی نمی‌کند> من اطلاعات بیشتری دارم. توئیتری‌ها چنین سوال‌های می‌پرسند، اما من اطلاعات بیشتری دارم. متاسفم، اما حق با من است. "
سیتی در ۶ سال اخیر همیشه در جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان حضور داشته است. گواردیولا در این مورد گفت:"من در لیگ قهرمانان یک ناکام هستم بنابراین نگران نباشید. هر اتفاقی که امسال در چمپیونزلیگ رخ بدهد، حتی اگر ببریم، حتی اگر سه سال پیاپی ببریم، من یک ناکام خواهم بود. "

گواردیوادیدن جولیا رابرتز از قهرمانی در لیگ قهرمانان مهمتر است