خصوصی سازی باشگاه ها عملی میشود

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا،علي کفاشيان گفت: بر اساس اعلام کنفدراسيون آسيا در خصوصي سازي باشگاه ها، عمليات اخذ مدارک از باشگاه با سرعت عمل بيشتري در حال انجام است و فقط چند باشگاه تاکنون اقدام به ارائه مدارک لازم نکرده اند که اميدواريم در فرصت باقي مانده اقدامات لازم صورت گيرد.

وی در خصوص سوددهی و جلوگیری از متضرر شدن باشگاه ها گفت: باشگاه ها باید همواره به این مسئله آگاه باشند که باید تراز مالی درآمدها و هزینه ها مثبت باشد و یکی از مهمترین اصول باشگاه داری عدم بدهکاری و متضرر شدن آنها از نظر مالی است.

وی ادامه داد: فدراسیون در این زمینه همواره باشگاه ها را حمایت کرده و می کند چرا که مشکلات مالی می تواند با گرفتن وقت و انرژی مثبت و توان فنی تیم ها نقش بسزایی در ایجاد مشکلات داشته و حتی کیفیت مسابقات را نیز کاهش دهد.

کفاشیان در خصوص برخی تخلفات باشگاه ها در ارتباط با عدم رعایت سقف قراردادهای بسته شده با بازیکنان و کادر فنی گفت: در این رابطه تاکنون گزارش مستندی به فدراسیون ارائه نشده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و عدم رعایت قانون طبق آیین نامه انضباطی با متخلفان برخورد می شود.

وی در رابطه با تغییرات احتمالی کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هیچگونه تغییری در این رابطه انجام نمی شود و کادر فنی با صلابی هر چه تمامتر و طبق قرارداد منعقده تا پایان بازی های جام جهانی هدایت تیم را بر عهده دارند.

کفاشیان همچنین به تاخیر افتادن برگزاری مجمع هیات رییسه فدراسیون را عدم پایان سال مالی اعلام کرد و افزود: این مجمع بلافاصله پس از آماده شدن گزارش حسابرسی فدراسیون در شهریور ماه امسال برگزار می شود.