تکلیف تیم تنیس دختران ایران بعد از بازی با لبنان مشخص خواهد شد

فرشاد صفتی با اشاره به شرایط برگزاری و حضور تیم دختران کمتر از ۱۴ سال ایران در مسابقات مقدماتی جهانی در منطقه آسیا و اقیانوسیه تصریح کرد: رقابت های مقدماتی جهانی در شرایطی به میزبانی مالزی آغاز شد که تیم ایران در آخرین لحظات موفق به اعزام شد و در نهایت در لحظات پایانی فرصت حضور در این رویداد را به دست آوردیم. بعد از رسیدن به مالزی و در ابتدای مسابقات، شاهد ۴۸ ساعت بارندگی شدید بودیم که به همین دلیل مسابقات با تاخیر آغاز شد.

او تصریح کرد: بازی اول به مصاف کره جنوبی رفتیم که این بازی ۳ بر صفر به سود کره به پایان رسید، در بازی دوم برابر تایلند به میدان رفتیم که در این بازی نتیجه را واگذار کردیم اما سطح کیفی تیم ایران و عملکرد بازیکنان در این بازی بسیار متفاوت بود و بازیکنان نشان دادند در شرایطی که در وضعیت مسابقه باشند روند بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

صفتی گفت: بعد از این بازی به مصاف تیم نپال رفتیم که بچه ها با یک بازی خیلی خوب موفق شدند این تیم را شکست بدهند و با این نتایج، تیم تنیس دختران کشورمان در گروه خود در رتبه سوم قرار گرفت. نکته مهم در این میان این است که کیفیت تیم کشورمان نسبت به تیم سال قبل متفاوت بوده و بازیکنان با تلاش مضاعف به دنبال آن هستند تا جایگاه ایران را در این مرحله تثبیت کنند.بعد از این بازی در برابر مالزی میزبان نتیجه را واگذار کردیم و جدال ما با لبنان برای باقی مانده در مرحله مقدماتی جهانی بازی بسیار مهمی است چرا که در صورت برتری در همین مرحله باقی خواهیم ماند و در صورت شکست سقوط کرده و به یک رده پائین تر خواهیم رفت.

تکلیف تیم تنیس دختران ایران بعد از بازی با لبنان مشخص خواهد شد

مدیر تیم‌های ملی تنیس کشورمان تاکید کرد: در این مسابقات ۱۶ تیم حضور دارند و همه مدعیان آسیا به مالزی آمده‌اند تا به نوعی قدرت خودشان را در تنیس به رخ بکشند، واقعیت این است که اگر بخواهیم سطح تنیس ایران را به آسیا نزدیک کنیم چاره‌ای جز کار و تلاش بیشتر نداریم و اگر می‌خواهیم با چنگ و دندان همین شرایط را حفظ کنیم باید با همین وضعیت پیش برویم.