احتمال ترانسفر بازیکنان ایران به لیگ روسیه

یک مدیر برنامه فوتبالی پس از بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه گفت: در تابستان می‌توانیم حداقل یک انتقال بازیکن به روسیه داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران روز سوم فروردین در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف روسیه رفت و این بازی با نتیجه تساوی ۱ - ۱ به پایان رسید.

مرتضی طالقانی مدیر برنامه بازیکنان فوتبال در ایران به وب سایت «یورو فوتبال» روسیه گفت: راستش را بخواهید من بازی ایران و روسیه را ندیدم اما برای ایران، یک بازی مهم بود. این بازی برای تیم ایران افتخار بزرگی است! ما برای تیم روسیه و بازیکنانش احترام قائل هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که بعد از برگزاری این بازی آیا احتمال ترانسفر بازیکن از ایران به روسیه وجود دارد؟ تاکید کرد: در هر تابستان از علاقه باشگاه‌های روسی به بازیکنان ایرانی می‌شنویم، اما تاکنون پس از جدایی سردار [آزمون]، حتی یک انتقال هم به روسیه نداشته‌ایم. (آزمون سال گذشته زنیت روسیه را به مقصد لورکوزن آلمان ترک کرد)

این مدیر برنامه فوتبالی ادامه داد: با این حال بازیکنان ایرانی علاقه مند هستند که باشگاه‌های روسی را دروازه‌ای به سوی فوتبال اروپا ببینند. به نظرم این یک تصمیم خوب است. دیده‌اید که فوتبالیست‌های ایران چه توانایی‌هایی دارند. معتقدم تابستان آینده می‌توانیم حداقل یک انتقال به روسیه داشته باشیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود.