اخبار استقلال/ نگرانی بزرگ هواداران استقلال

باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر نتایج درخشانی کسب کرده و توانسته به رده دوم جدول برسد اما شرایط این تیم بیرون از زمین چندان خوب نیست و این موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

علی فتح‌الله‌زاده پس از آن که نتوانست مطالبات آندرا استراماچونی را پرداخت کند از سمت خود استعفا داده و حالا وزارت ورزش باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند. از طرفی حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا هم باعث ناراحتی اعضای تیم و هواداران شده و آن‌ها پس از دیدار با ذوب‌آهن این موضوع را نشان دادند.

در این بین موضوع جدیدی که نگرانی هواداران استقلال را به دنبال داشته جدایی احتمالی دو ستاره این تیم در پایان فصل است. مهدی قایدی و محمد محبی، دو وینگر بوشهری استقلال که در این هفته‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند باید در پایان فصل به شباب الاهلی امارات و سانتاکلارا پرتغال برگردند. با توجه به عملکرد درخشان این دو بازیکن در لیگ بیست و دوم بعید است دو باشگاه مالک آن‌ها به راحتی با جدایی‌شان موافقت کنند و اگر هم رضایت بدهند قطعا مبالغ سنگینی درخواست خواهند کرد که بعید است استقلال توان پرداختش را داشته باشد. این موضوع در روزهای اخیر به یکی دیگر از نگرانی‌های هواداران استقلال تبدیل شده و باید دید در پایان فصل دو ستاره بوشهری چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد.