خط و نشان کاپیتان ملوان برای پرسپولیس

محمدصادق بارانی در مورد اینکه چرا ملوان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته است، گفت: خودمان هم دوست نداشتیم در چند بازی چنین شرایطی برای ملوان رقم بخورد، ولی متأسفانه خوب نتیجه نگرفتیم. تیم ما از لحاظ فنی و فوتبالی عملکرد قابل قبولی داشته است، ولی فکر می‌کنم روی کم‌تجربگی در چند بازی اشتباه کردیم و این به ضررمان تمام شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما بازیکنان جوانی داریم و خیلی از آنها برای اولین بار است که در لیگ برتر بازی می‌کنند. واقعاً کار مازیار زارع و همکارانش در میدان دادن به جوان‌ها قابل ستایش است، ولی جوان بودن تیم می‌تواند گاهی اوقات برای ما دردسرساز شود. مطمئناً همین ملوان در سال‌های آینده می‌تواند شرایط بهتری را تجربه کند و نتایجی بگیرد که هوادارانش خوشحال شوند. وقتی نتیجه نمی‌گیریم ناراحتی هواداران را درک می‌کنیم، ولی امیدوارم در بازی‌های آینده آنها را خوشحال کنیم.

هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی درباره دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس نیازی به تعریف من ندارد و آنها بدون شک جزو تیم‌های باکیفیت فوتبال ایران هستند. بازی فوق‌العاده سختی داریم، ولی امیدوارم نمایش آبرومندانه‌ای داشته باشیم و با امتیاز به انزلی برگردیم. ما باید مقابل پرسپولیس از حیثیت ملوان دفاع کنیم.

بارانی که در بازی قبلی از ناحیه قفسه سینه دچار مصدومیت شده بود راجع به وضعیتش برای بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر مشکل چندان حادی نداشتم و در سی‌تی‌اسکن اثری از شکستگی دیده نشد. فعلاً چیزی مشخص نیست، اما امیدوارم به بازی با پرسپولیس برسم.