آمار فوق العاده استقلال در نیم فصل دوم

استقلال که در دور رفت بازی ها 15 گل در 15 بازی به ثمر رسانده بود، در 10 بازی دور برگشت 21 گل زده و معدل گل زده اش از 1 گل در هر بازی در دور رفت به 2.1 گل دور برگشت رسیده است و تهاجمی ترین تیم دور برگشت مسابقات لیگ برتر است.

در مجموع هم اکنون تیم سپاهان با 37 گل زده بیشترین گل زده را در بین تیم های لیگ برتری داشته است و بعد از تیم مورایس، تیم های استقلال و گل گهر با 36 گل زده تهاجمی ترین تیم های لیگ برتر به حساب می آیند.

نکته جالب درمورد تیم استقلال اینکه هیچ یک از بازی های این تیم در دور برگشت بدون گل نبوده است. 8 پیروزی، یک تساوی و یک شکست سهم آبی ها در دور برگشت بازی ها بوده است.

در حالی که استقلال یک بازیکن درتعطیلات زمستانی به ترکیب اضافه نکرد و از سویی درصد ها و پاداش های معوقه بازیکنان خود را پرداخت نکرده است.

استقلال در مصاف با آلومینیوم اراک همانند دیدارهای اخیر خود ارایه گر بازی خوبی بود و می توانست بازی را با بیش از یک گل به سود خود به پایان ببرد.

ضربه آرش رضاوند به تیرک دروازه تیم میزبان برخورد کرد و دیگر بازیکنان استقلال نظیر محمد محبی و امیر ارسلان مطهری فرصت های خوبی را برای گلزنی از دست دادند.

البته تیم آلومینیوم اراک هم با هدایت سید مهدی رحمتی در برابر استقلال نمایش خوبی داشت تا جایی که ریکاردو ساپینتو این تیم را از نظر سبک بازی تحسین کرد و باید گفت این تیم هم موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد که از آنها بهره نبرد و در یک صحنه سید حسین حسینی شوت به سمت چارچوب دروازه استقلال را مهار کرد.

آمار فوق العاده استقلال در نیم فصل دوم