کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲/ ساعت پخش مسابقات کشتی فرنگی امروز

سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کشتی فرنگی از امروز ساعت ۰۹:۰۰ به وقت ایران در قزاقستان آغاز می‌شود که تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ۱۰ نماینده در ۱۰ وزن در این مسابقات شرکت کرده است و باید دید چه نتیجه‌ای در این مسابقات با هدایت حسن رنگرز به دست خواهد آورد.

پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

براساس برنامه از پیش تعیین شده، در روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ قزاقستان، مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰برگزار می‌شود که برنامه نمایندگان ایران بدین شرح است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی  به مصاف برنده مبارزه میان تایگاه اونیشی از ژاپن و مصطفی الکوادی از اردن می رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که با حضور ۹ نفر برگزار می شود، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه میان نیراج از هند و داستان کادیروف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد در دور نخست به مصاف ساجان از هند می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با ریو لیو از چین مبارزه می کند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۰ شرکت کننده دارد، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار میان ماساتو سومی از ژاپن و سید اسلام الدین اویلیکوف از ترکمنستان می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که با حضور ۱۲ نفر برگزار می شود، امین میرزازده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده کشتی میان سوتا اوکومورا از ژاپن و مین سئوک کیم از کره جنوبی مصاف می دهد.

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲/ ساعت پخش مسابقات کشتی فرنگی امروز

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی

پویا دادمرز ۵۵ کیلوگرم

مهدی محسن نژاد ۶۰ کیلوگرم

ایمان محمدی ۶۳ کیلوگرم

رضا عباسی ۶۷ کیلوگرم

سجاد ایمن طلب ۷۲ کیلوگرم

امین کاویانی نژاد ۷۷ کیلوگرم

علیرضا مهمدی ۸۲ کیلوگرم

ناصر علیزاده ۸۷ کیلوگرم

مهدی بالی ۹۷ کیلوگرم

امین میرزازده ۱۳۰ کیلوگرم

سرمربی: حسن رنگرز

ساعت و مکان پخش مسابقات کشتی فرنگی امروز

پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در ساعت شروع مسابقات ۹ صبح مقدماتی و ۱۵:۳۰ فینال خواهد بود.

رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا و رنکینگ اتحادیه جهانی (قاره ای) روزهای ۲۰ لغایت ۲۵ فروردین ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

مراسم وزن‌کشی

لازم به ذکر است مراسم وزن‌کشی این رقابت‌ها صبح روز مسابقات و از ساعت ۶ تا ۶:۳۰ و فاصله وزن‌کشی تا شروع مسابقات ۴ ساعت است. این رقابت‌ها بخشی از چرخه انتخاب تیم های ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.