اخبار جدید از استقلال/ صحبت‌های خصوصی ساپینتو با کاپیتان استقلال

 سیدحسین حسینی کاپیتان اول تیم استقلال و دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم در دیدار مقابل آلومینیوم اراک یک شب موفق را پشت سر گذاشت.

دروازه بان اصلی تیم استقلال که در هفته‌های گذشته بعضاً اشتباهاتی روی خروج ها و مهارهایش داشت از سوی برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال مورد انتقاد قرار گرفته بود. اما این دروازه بان در مصاف مقابل تیم آلومینیوم اراک یکی از شب‌های موفق خود را پشت سر گذاشت.

حسینی در دیدار مقابل تیم مهدی رحمتی - رقیب گذشته خودش در تیم استقلال - توانست شب درخشانی را سپری کند و در چند صحنه مانع از باز شدن دروازه استقلال شد تا این تیم با نتیجه یک بر صفر حریف اراکی را در خانه خود شکست بدهد.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد پس از پایان بازی و در مسیر بازگشت کاروان این تیم به تهران، سرمربی استقلال در صحبتی که با کاپیتان تیمش داشته عملکرد او را ستایش کرده و به حسینی گفته روی دروازه بانی خوبش برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

لازم به ذکر است؛ جلسه سرپایی ساپینتو به همراه غلامپور و حسینی حاوی صحبت های مثبتی بود که نشان دهنده رضایت کامل سرمربی استقلال از دروازه‌بان تیمش است.