ادعای غیرمنتظره: سرمربی رونالدو از النصر اخراج شد!

به نظر می رسد که تساوی بد موقع برابر الفیحا باعث شود تا رودی گارسیا، سرمربی مطرح و فرانسوی النصر شغل خود را در این باشگاه از دست دهد. خبری عجیب و غیرمنتظره که توسط یکی از معتبرترین روزنامه های سعودی منتشر شده است.

روزنامه عکاظ در خبری فوری مدعی شد که باشگاه النصر عربستان قصد دارد تا به همکاری خود با رودی گارسیا پایان دهد. سرمربی فرانسوی که پس از کش و قوس فراوان تابستان گذشته هدایت النصر را برعهده گرفت، اکنون ممکن است شغل خود را از دست بدهد. 

این خبر در شرایطی توسط روزنامه عکاظ اعلام شده که النصر باید چند روز دیگر در دیداری فوق العاده حساس از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، به مصاف همشهری خود یعنی الهلال برود. دیداری حیثیتی که از جنبه های مختلفی برای این 2 باشگاه اهمتی دارد.

هنوز این خبر با واکنشی از سوی باشگاه النصر مواجه نشده است. گارسیا که زمستان قبل و در انتقال کریستیانو رونالدو به فوتبال عربستان و النصر تاثیر گذار بود، حالا و پیش از پایان این فصل از رقابت های لیگ عربستان در آستانه جدایی قرار دارد.

لازم به ذکر است که پس از توقف النصر برابر الفیحا، فاصله امتیازی این تیم با الاتحاد به عدد ۳ رسید ولی همچنان هفت هفته تا پایان این فصل از رقابت های لیگ عربستان زمان باقی مانده است. تساوی بد موقعی که حتی باعث خشم رونالدو در رختکن تیم شده بود.

النصر برای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد، باید حتما قهرمان لیگ و یا جام حذفی عربستان شود. مگر اینکه الهلال دوباره قهرمان لیگ شود و یاران رونالدو دوم شوند که با توجه به فاصله 10 امتیازی الهلال با صدر جدول، قهرمانی آنها امری غیرممکن به نظر می رسد و تنها راه پیش روی النصر، کسب یکی از 2 جام های داخلی است.