اخبار استقلال/ راهکار خنده‌دار یک استقلالی برای فرار از تونل وحشت

 محرومیت روزبه چشمی فرصت خوبی را در اختیار زبیر نیک نفس قرار داد تا او بتواند در دیدار برابر آلومینیوم به میدان رفته و یک بار دیگر توانایی هایش را به کادرفنی ثابت کند. بازیکنی که با درخشش هافبک های استقلال فرصت کمی برای حضور در میدان به دست آورده بود.

نیک نفس در این بازی 6 عملکرد دفاعی داشت و حتی یک پاس کلیدی نیز به هم تیمی هایش داشت. با این حال، او در دقیقه 12 از خطر دریافت یک کارت قرمز فرار کرد چرا که عده ای از کارشناسان داوری اعتقاد داشتند خطای او به روی قائدرحمتی مستحق دریافت کارت قرمز بود اما بخش اعظم کارشناسان، همان کارت زرد را کافی می دانستند.

زبیر که روز گذشته وارد 30 سالگی شد، با برگزاری مراسم ویژه ای از سوی هم تیمی هایش مورد استقبال قرار گرفت. آبی ها برای این هافبک سنندجی، یک تونل تشکیل دادند و نیک نفس باید با عبور از این تونل، با ضربات دست هم تیمی هایش، مورد نوازش قرار می گرفت.

این سبک از تونل زدن معمولا برای بازیکنانی زده می شود که به تازگی راهی تیم جدیدی می شوند اما استقلالی ها سنت شکنی کرده و به مناسبت تولد زبیر، برای او تونل وحشت ساختند و نیک نفس نیز برای اینکه از دست ضربات هم تیمی هایش در امان باشد، به راهکار خنده داری روی آورد.

او تصمیم گرفت یک عدد کلاه کاسکت مخصوص موتور سواران را بر سر کند تا هم تیمی هایش نتوانند به سر او ضربه ای وارد کنند. البته راهکار او سریعا با مخالفت هم تیمی هایش مواجه شد و زبیر نهایتا در میان ضربات دیگر بازیکنان استقلال، از این تونل عبور کرد.