خبر خوش سرپرست استقلال

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید کاش مشکل حضور در لیگ قهرمانان حل می‌شد و بعد به ماجرای تخلفات مدیرعامل پیشین ورود می‌کردند.

 حجت کریمی بعد از جلسه با نمایندگان مجلس درباره موضوعات پیش آمده در این نشست بیان کرد: از نمایندگان مجلس بابت برگزاری این جلسه تشکر می‌کنم. بیشتر هم به خاطر قضیه استقلال و نگرانی هواداران بود. یک سری کارهایی که باید انجام می‌شد انجام نشده و زمان خورده و این اتفاق افتاده و تا الان طول کشید. بیشتر آن بدهی‌ها از چندین سال قبل است. الان هم بررسی می‌کنیم. بارگذاری‌ها را انجام می‌دهیم و هر اتفاقی بیفتد، اعلام می‌کنیم.

او ادامه داد: دیروز آقای وزیر زحمت کشیدند و تماس گرفتند. یک ساعت خدمت آقای سجادی بودیم و پیگیر بودند. با بانک شهر، آقای احمدی تماس گرفتند و ما خدمت ایشان رفتیم. قولی دادند که فردا جلسه‌شان را برگزار کنند و فکر می‌کنم انجام شود و بدهی‌های خارجی‌ای که از قدیم مانده و اگر بماند مشکلات پیش می‌آید حل شود.

سرپرست استقلال در پاسخ به این پرسش که آجورلو بیشتر در مشکلات کنونی استقلال مقصر است یا فتح‌الله‌زاده، گفت:‌ چیزی ندارم راجع به این قضایا بگویم. این موارد را ورود نمی‌کنم.

سرپرست استقلال درباره اینکه آیا از مواضع سازمان خصوصی‌سازی درباره اتفاقات اخیر حمایت می‌کند یا نه، بیان کرد: من حمایت می‌کنم. خوب است، اما بحث من این است که کاش این اتفاق در تلویزیون نمی‌افتاد و در باشگاه پیگیری می‌کردند. بعدا رسانه‌ای می‌شد. ای کاش یک ماه پیش، 40 روز پیش که این موضوع پیش آمد مشکل را در باشگاه استقلال حل می‌کردند و بعد به مشکلات ادامه می‌رسیدیم. ما مشکل اول که پرونده آسیا بود را حل می‌کردیم و بعد می‌گفتیم آقای مدیر شما تخلف کردید و رسیدگی کنیم.

کریمی درباره توافق با همراه اول افزود: 160 میلیارد تومان از همراه اول طلب داریم. باید صحبت کنیم تا آنها به تعهدات عمل کنند و از آن پول وام را تسویه کنیم.