ادامه بحران در چلسی

روزنامه انگلیسی گاردین در یک گزارش فاش کرد که بعد از شکست اخیر چلسی مقابل گاردین زمانی که تاد بولی، مالک آمریکایی باشگاه، وارد رختکن تیم شد تا با بازیکنان صحبت کند یکی از ستاره‌های چلسی را جدا کرده و او را با لحنی تند مورد انتقاد قرار داد. این ماجرا باعث عصبانیت و سرخوردگی این بازیکن شده که به نام او اشاره نشده است.

گاردین در گزارش خود می‌گوید نمی‌تواند به نام این بازیکن اشاره کند اما او یکی از خریدهای جدید چلسی است که برای جذب او مبلغی قابل توجه پرداخت شده است. این بازیکن ظرف 12 ماه اخیر به چلسی منتقل شده است.

بازیکنی که با انتقادهای شدید مالک چلسی مواجه شده همچنان از این اتفاق سرخورده و عصبانی است و در تمرین اخیر آبی‌ها به صراحت در این باره صحبت کرده است.

پیش از این مشخص شده بود که بعد از شکست چلسی مقابل برایتون در روز شنبه تاد بولی وارد رختکن این تیم شده و از فصل اخیر به عنوان فصلی مایه آبروریزی یاد کرده بود. چلسی در مقابل برایتون دوازدهمین شکست این فصل خود را به دست آورد.

تاد بولی از زمان به دست گرفتن مالکیت چلسی مبالغ قابل توجهی در این تیم سرمایه‌گذاری کرده و چندین بازیکن گران‌قیمت را به تیم اضافه کرده است. امروز وقتی از فرانک لمپارد در آستانه دیدار با رئال مادرید درباره ماجرای ورود تاد بولی به رختکن سوال شد او گفت از حضور مالک باشگاه در رختکن احساس ناراحتی نمی‌کند.