پاسخ کوبنده مسعود شجاعی به جنجال سپهر حیدری

در روزهای گذشته پیروزی پر گل تیم استقلال در برابر تیم هوادار تهران واکنش های متفاوتی را در فضای مجازی در پی داشته است.

اما یکی از جنجالی ترین این واکنش ها، پیام تند و تیز سپهر حیدری علیه کادر فنی دو تیم استقلال و هوادار بوده است.
چرا که بازیکن پیشین تیم پرسپولیس با منتشر کردن یادداشت عجیبی در صفحه شخصی اش ادعا کرده که در این بازی تبانی صورت گرفته و کادر فنی هوادار به عمد نتیجه را واگذار کرده است.

البته سپهر حیدری ساعاتی پیش با یک استوری عجیب تر مدعی شده که منظور او از کادر فنی هوادار دوست و همبازی سابق اش مسعود شجاعی بازیکن فعلی این تیم نمی باشد.

پاسخ کوبنده مسعود شجاعی به جنجال سپهر حیدری

پاسخ کوبنده مسعود شجاعی به جنجال سپهر حیدری

در همین رابطه حالا مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی با انتشار تصویری از ساکت الهامی سرمربی هوادار و استفاده از ایموجی تاج از او حمایتی تمام عیار کرده است.
همچنین او از هشتگ باشرف برای این مربی باسابقه استفاده کرده است.

سینگ به سپهر حیدری: این انسانیت نیست

به گزارش ورزش سه، امید سینگ بازیکن هوادار به اظهارات جنجالی سپهر حیدری پس از شکست سنگین تیمش به استقلال واکنش نشان داد.

 امید سینگ، بازیکن ایرانی-هندی هوادار پاسخ اظهارات جنجالی سپهر حیدری را در اینستاگرام خود داد. سینگ در این خصوص نوشت:

متاسفم برای این سطح فرهنگ ورزشی و فوتبالی و این قضاوت نابجا. آقای حیدری تو‌ خودت فوتبالیست بودی و خودت مدافع بودی چطوری این همه با صراحت وتندرو بودن گناه رو به جانت میخری و‌ اینطور‌ قضاوت میکنی؟خانواده یک انسان واست مهم تره یا محبوبیت به قیمت سراب؟ ولی این مردمی که رویای محبوبیت بین آنها را داری خیلی فهمیده تر از آنند که بتوانی با یک تشنج در فضای مجازی جایگاهی داشته باشی. محبوبیت را باید مردم به تو‌ بدهند نه خودت را جا کنی بین این مردم و هواداران معصوم.”

او در ادامه نوشت:چطور به خودت که سال‌ها فوتبال بازی کردی اجازه قضاوت در مورد یک مجموعه و یک مربی و بازیکن رو میدی این انسانها(مسئولین باشگاه) انقدر با شرف هستند که از جیب خود برای تیم خرج می‌کنند و این آدمها را از فوتبال زده نکنید و دلشان را به درد نیاورید.

اقای الهامی سالها در این فوتبال زحمت کشیده و قهرمانی به دست اورده که شما به همین راحتی حیثیت شخصی و کاری ایشان را خدشه دار کنید؟
همه این بازیکنان خانواده دارند و سالها جنگیدند و آبروی‌شان را ذره ذره جمع کردند و دور از خانواده بودند و هزارتا درد فوتبالی داشتند که حضرت عالی به خاطر عدم نتیجه دلخواهت این چنین پا روی انسانیت بگذاری و قضاوت کنی.