چشم پرسپولیسی ها به این بازیکن در دربی

ثبت یک پاس گل برای شکستن مقاومت مس کرمان در روزی که دانیال اسماعیلی‌فر تا ساعات پایانی شروع این جدال نیز به واسطه مصدومیتی که داشت حضورش در ترکیب نامشخص بود، نشان از انگیزه بالای او برای دستیابی به موفقیت در اولین فصل حضورش در جمع سرخپوشان می‌دهد.

اسماعیلی‌فر در این بازی البته بدشانس بود که گلی که به ثمر رساند نیز توسط داور به اشتباه آفساید اعلام شد تا نمایش درخشان خود را با یک گل و یک پاس گل تکمیل نکند.

مدافع راست  پرسپولیس  اما انگیزه متفاوتی برای دربی پیش‌رو دارد. او که ششمین پاس گل خود در این فصل را نیز ثبت کرده، امیدوار است در این بازی نیز بتواند سهم خود را در موفقیت تیمش به جا بگذارد.

دانیال اسماعیلی‌فر در شرایطی این فصل به پرسپولیس پیوست که از مدت‌ها قبل زمزمه‌های جذب او توسط سرخپوشان به گوش می‌رسید و هواداران این تیم نیز بی‌تاب پوشیدن پیراهن این تیم توسط وی بودند. اسماعیلی‌فر در این فصل توانسته 6 پاس گل به نام خود کند که در این زمینه دومین بازیکن موفق سرخ‌ها بعد از مهدی ترابی با هفت پاس گل است.

مدافع راست سرخ‌ها که از بالاترین اعتماد از سوی یحیی گل‌محمدی به واسطه کیفیت فنی برخوردار است از جهت حضور در ترکیب این تیم نیز با 2015 دقیقه در این فصل سومین بازیکن محسوب می‌شود و عملکرد کم نوسان او باعث شده تا از جهت کنترل فنی و شاخص‌های تیم نیز جزو پنج نفر اول قرار داشته باشد.

اسماعیلی‌فر در پایان هفته بیست و ششم با 6 پاس گل و ثبت دو گل زده برای این تیم، روی 20 درصد گل‌های به ثمر رسیده فصل سرخ‌ها تاثیر مستقیمی داشته تا مشخص شود اعتماد یحیی گل محمدی به وی بی دلیل نیست. با این حال مدافع راست سرخ‌ها از انگیزه‌ای متفاوت برای دیدار دربی برخوردار است. او امیدوار است با درخشش در این بازی و تاثیر روی نتیجه آن در راستای امیدواری تیم برای کورس قهرمانی، عملکرد خود در این فصل را تکمیل کرده و بار دیگر شانس حضور در تیم ملی را نیز به دست بیاورد.

باید دید در روزهایی که دانیال اسماعیلی‌فر بار دیگر به اوج بازگشته و توانسته شرایط خوبی را در سمت راست دفاعی در همکاری با سعید صادقی دنبال کند، چه عملکرد را در دربی و جدال با استقلال به جا خواهد گذاشت.