وعده بارسا به مسی/ خداحافظی باشکوه در نوکمپ جدید

روزنامه اسپورت چاپ کاتولونیا مدعی است در بسته پیشنهادی بارسلونا که برای ارائه به لیونل مسی آماده شده است، بخشی از این بسته به خداحافظی ستاره بزرگ آرژانتینی برمی‌گردد.

بارسلونا به مسی وعده داده که در پایان فصل 25-2024 در استادیوم نوکمپ جدید برای او مراسمی بسیار باشکوه تدارک خواهد دید. مراسمی که به گفته بارسلونا در شأن این اسطوره باشگاه خواهد بود.

اسپورت می‌گوید آنچه منابع نزدیک به بارسا از آن به‌عنوان "عملیات مسی" یاد می‌کنند آغاز شده و تا این لحظه همه‌چیز به‌خوبی پیش رفته و تحت کنترل است. درحالی‌که خاویر تباس امروز گفت بارسا باید برنامه‌ای اجراشدنی به مسی و لالیگا ارائه دهد، اسپورت می‌گوید این برنامه تهیه شده و بارسا اطمینان دارد ستاره سابقش را از تابستان امسال در اختیار خواهد داشت.

در بخشی از بسته پیشنهادی به مسی عنوان شده که قراردادی که او امسال با بلوگرانا امضا می‌کند دو فصله خواهد بود. بارسا به ستاره بزرگ آرژانتینی قول می‌دهد که برای گرامیداشت دو دوره حضور او در باشگاه، یک دوره از سال 2004 تا 2021 و یک دوره از 2023 تا 2025 برای او مراسم خداحافظی بزرگ و باشکوهی برگزار خواهد کرد. دقیقاً به همین خاطر است که بارسا قرارداد را دو ساله تنظیم خواهد کرد.

بارسلونا به مسی خواهد گفت که نوکمپ بعد از پایان بازسازی‌اش به یکی از زیباترین و مدرن‌ترین استادیوم‌های فوتبال دنیا تبدیل خواهد شد و برگزاری مراسم خداحافظی لئو در آن ورزشگاه برای همیشه در یاد و خاطره فوتبال زنده خواهد ماند.