واکنش سرمربی استقلال درباره اتهام توهین به تیم داوری

ریکاردو ساپینتو ، سرمربی استقلال در خصوص شایعاتی که در خصوص صحبت‌های او با تیم داوری پس از پایان بازی مطرح شده، اظهار داشت: این حرف‌ها ناراحتم می‌کند. صحبت‌هایی که با تیم داوری داشتم را کاملا به یاد دارم. به تیم داوری گفتم: «چرا بیشتر تصمیمات شما علیه تیم ما بود و چرا چند خطای واضح به سود تیم ما را نگرفتید؟ چرا فقط ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کردید، در حالی که بازی زمان اضافه بیشتری داشت و در همان وقت‌های اضافی هم بازی برای دقایقی متوقف شد که شما آن را حساب نکردید. ما لیاقت این را نداشتیم و شما کارتان را خیلی بد انجام دادید.»

وی افزود: ضمن اینکه معتقدم در این دیدار یک پنالتی برای استقلال نادیده گرفته شد و خطایی که منجر به گل مسابقه شد هم اصلا خطا نبود.

سرمربی استقلال اضافه کرد: تمام صحبت‌هایی که با داور انجام دادم همین بود که توضیح دادم و نکته قابل توجه این است که تمام حرف‌های من با پیام حیدری و دستیارانش به زبان انگلیسی بود نه پرتغالی و می‌توانید از او بپرسید که آیا هرگز به او بی احترامی کرده‌ام؟ قطعا خیر.

ساپینتو در پایان گفت: من همیشه به همه داوران احترام می‌گذارم و رابطه خوبی با آنها دارم؛ همچنین با پیام و برادرش بیژن حیدری.

همان طور که در کنفرانس خبری قبل از بازی هم گفتم، پیام حیدری داور خوبی است اما در این بازی به اندازه کافی خوب نبود و اشتباهاتش در نتیجه تاثیرگذار بود.