پنالتی پرسپولیس مقابل گل گهر درست نبود؟

پرسپولیس بعد از برد در دربی با یک روحیه خوب در جام حذفی به مصاف گل گهر رفت. یحیی و تیمش که رویای فتح هر دو جام را در این فصل دارند، از همان ابتدای بازی رو به جلو بازی کردند و در همان ابتدای بازی هم به گل رسیدند. گل اول قرمزها روی حرکت دیدنی سعید صادقی و خطای هند آرمین سهرابیان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. پنالتی که البته حواشی را هم به دنبال داشت. ماجرا از این قرار بود که گولسیانی به عنوان پنالتی زن اول پرسپولیس در این بازی غایب بود و به دلیل آسیب دیدگی بازی با گل گهر را از دست داده بود.

در غیاب مدافع گرجستانی پرسپولیس، عیسی آل کثیر که زننده گل ۳ امتیازی تیمش در دربی هم بود، اصرار زیادی به زدن ضربه پنالتی داشت. اصراری که البته نتیجه نداد و یحیی گل محمدی نگذاشت عیسی پنالتی بزند. این موضوع باعث شد تا مهاجم جنوبی پرسپولیسی ها به شدت ناراحت شود. این موضوع قبلا هم اتفاق افتاده بود و عیسی در فصل گذشته دو بار به خاطر اینکه اجازه پنالتی زدن به او داده نشد، به نوعی قهر کرد و ناراحت شده بود. بعد از اینکه آل کثیر اجازه پنالتی زدن را پیدا نکرد، سعید صادقی که یکی از بهترین های پرسپولیس در چند بازی گذشته بوده، توپ را برداشت تا خودش ضربه پنالتی را بزند.

سعید که مقابل تیم سابقش بازی می کرد، خیلی دوست داشت به گل گهر گل بزند ولی باز هم گل محمدی مخالفت کرد و از روی نیمکت اعلام کرد که ترابی پنالتی را بزند. خود ترابی البته خیلی مشکلی برای پنالتی زدن آل کثیر یا صادقی نداشت، ولی با توجه به دستور یحیی توپ را از صادقی گرفت و پنالتی اش را هم به زیبایی تبدیل به گل کرد. قبل از زدن پنالتی سروش رفیعی و وحید امیری به عنوان دو بازیکن باتجربه پرسپولیس به سمت صادقی و آل کثیر رفتند تا به آن ها دلداری بدهند و به نوعی به آن ها گوشزد کنند که برای ادامه بازی تمرکزشان را از دست ندهند.

پنالتی پرسپولیس مقابل گل گهر درست نبود؟

همچنین ترابی بعد از گلزنی هم مستقیما به سمت صادقی رفت تا و به نوعی گلش را به او تقدیم کرد تا سعید دلخوری نداشته باشد. هر بود چه اینکه، پنالتی پرحاشیه پرسپولیسی ها تبدیل به گل شد و در اواخر نیمه نخست هم آل کثیر روی پاس ترابی موفق شد گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند و در نهایت هم بازی به سود سرخ پوشان به پایان رسید و آن ها راهی نیمه نهایی شدند.