در میانه بحران مسی؛ مذاکره پی‌اس‌جی با مورینیو

 با اینکه در هفته‌های اخیر گزارش‌ها از ایتالیا حاکی از آن بود که ژوزه مورینیو به درخواست‌های پاری سن ژرمن پاسخ منفی داده و به این باشگاه فرانسوی اعلام کرده قصد جدایی از رم را ندارد، اما امروز رادیو مونت‌کارلو اعلام کرد که اخیرا مذاکرات بین پی‌اس‌جی و مورینیو آغاز شده است.

این رسانه فرانسوی هفته پیش هم اعلام کرد که مورینیو در صدر فهرست نامزد‌های مدنظر پاری سن ژرمن برای فصل آینده قرار دارد، ولی بعد از آن بود که رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند مورینیو به پروژه پاری سن ژرمن و شهر پاریس بی‌علاقه است و ترجیح می‌دهد به همکاری‌اش با رم ادامه دهد.

در گزارش امروز رسانه فرانسوی آمده که در پی‌اس‌جی لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه، به استخدام هموطن پرتغالی‌اش، مورینیو، اصرار دارد و موفقیت‌های او در رقابت‌های اروپایی را بهترین دلیل می‌داند. کامپوس مدعی است حالا که پاری سن ژرمن هدف اصلی خود را قهرمانی در چمپیونزلیگ می‌داند کسی مثل آقای خاص می‌تواند آن‌ها را به این رؤیا برساند.

یکی دیگر از موارد مد نظر کامپوس برای فروختن ایده استخدام مورینیو به مالکان باشگاه این است که آقای خاص توان مدیریتی بالایی دارد و به هیچ بازیکنی باج نمی‌دهد. با این ترتیب حضور او روی نیمکت پی‌اس‌جی می‌تواند به مشکلات انضباطی در رختکن تیم پایان دهد.


در میانه بحران مسی؛ مذاکره پی‌اس‌جی با مورینیو