جنجال جدید مورینیو/ افشاگری مورینیو از عملیات جاسوسی‌اش

 آقای خاص این روزها جنجالی‌تر از همیشه شده؛ به ویژه بعد از بازی شب گذشته برابر مونزا که به تساوی یک-یک انجامید و کار رم را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان سخت‌تر کرد.

مورینیو بعد از بازی همچنین به شدت به داور تاخت و گفت دانیله کیفی هیچگونه احساس همدلی در وجود خود ندارد. کیفی در وقت‌های تلف شده به زکی چلیک کارت زرد دوم را نشان داد و او را اخراج کرد.

مورینیو علاوه بر این گفت، رم «ضعیف» است که نتوانسته پای حرفش بایستد. رمی‌ها پیشتر درخواست داده بودند کیفی داور مسابقات‌شان نباشد.

آقای خاص گفت: «این بدترین داوری است که در تمام حرفه‌ام با او برخورد داشته‌ام. باور کنید، من با کلی داور بد سر و کار داشته‌ام. معمولا وقتی درباره داور حرف می‌زنم که روی مسابقه تاثیر مستقیم گذاشته‌اند. اما در این مورد، فکر نمی‌کنم این مساله صادق باشد. ولی او وحشتناک بود. او با هیچکس هیچ ارتباط انسانی برقرار نمی‌کند، هیچ احساس همدلی ندارد، او به بازیکنی کارت قرمز نشان داد که در دقیقه 96 به دلیل خستگی سر خورد.»

مورینیو ادامه داد: «متاسفانه این نشانه ضعف باشگاه رم است چون ما قدرت بقیه باشگاه‌ها را نداریم که می‌توانند بگویند ما این داور را نمی‌خواهیم.»

مورینیو همچنین گفت، به خودش میکروفن بسته تا از خودش محافظت کند. او در این فصل چند بار با داورها جر و بحث کرده و برای اینکه اثبات کند حق با او است، این بار دست به ابتکار زد.

مورینیو در ماه سپتامبر در بازی با آتالانتا از کیفی کارت قرمز گرفت. او به نگرفتن پنالتی برای تیمش معترض بود. مربی رم در این فصل سه کارت زرد گرفته که شامل بازی با تورینو و کرمونزه نیز می‌شود.