الهلال ول کن مسی نیست| پیشنهاد نجومی از عربستان به لیونل مسی

با وجود آن که محرومیت دو هفته ای لیونل مسی به خاطر سفر بدون اطلاع به عربستان سعودی به خاطر عذرخواهی او برداشته شد اما به نظر می رسد دوران او در پاری سن ژرمن به پایان رسیده است.

اکیپ تایید کرد که در حال حاضر تنها پیشنهادی که برای لیونل مسی وجود دارد، پیشنهاد الهلال است که مدت زیادی است به دست او رسیده. این پیشنهاد در دیدار هفته گذشته این بازیکن از عربستان سعودی هم مورد بحث قرار گرفته.

قراردادی که به لیونل مسی پیشنهاد شده، دو ساله است که بندی برای تمدید یک ساله آن هم در قرارداد وجود خواهد داشت. طبق این قرارداد فوق ستاره آرژانتینی می تواند دستمزد بی سابقه 500-600 میلیون یورویی به دست آورد. بدون شک ترجیح لیونل مسی ماندن در فوتبال اروپا است. او می خواهد تا کوپا آمریکا 2024 در بالاترین سطح بازی کند. احتمال بازگشت فوق ستاره به بارسلونا وجود دارد اما بارسلونا هنوز در ثبت قرارداد بازیکنان فعلی اش ناکام مانده چه برسد به این که بخواهد به بازگرداندن لیونل مسی فکر کند.

اکیپ همچنین گزارش محمد بوحفضی را هم تایید کرد که در آن ذکر شده بود برای متقاعد کردن لیونل مسی قراردادهایی برای جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس از بارسلونا و همچنین سرخیو راموس هم تیمی او در پاری سن ژرمن که قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد، آماده شده. ممکن است به آنخل دی ماریا و لیاندرو پاردس هموطن های او هم قراردادهایی پیشنهاد شود. پیشنهادهای موردنظر لزوما از سوی یک تیم نخواهد بود اما از سوی تیم هایی خواهد بود که در ریاض حضور دارند تا به این ترتیب جمع این دوستان جمع شود. باید دید خانواده کدام یک از این بازیکنان به حضور در عربستان سعودی رضایت خواهند داد.