سردار در نیمه نهایی لیگ اروپا+ عکس

تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون را در اختیار دارد، از ساعت ۲۲:۳۰ فردا شب در ورزشگاه المپیک رم مسابقه رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا را باید مقابل شاگردان ژوزه مورینیو برگزار کند که مهاجم ایرانی لورکوزن شانس بازی در این دیدار را دارد.

سردار آزمون که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ دو بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام داده و پنج بار در لیگ اروپا به میدان رفته، حالا با نظر ژابی آلونسو در فهرست ۲۲ نفره دیدار مقابل رُم ایتالیا قرار گرفته و امیدوار است در ترکیب بایر لورکوزن قرار بگیرد و شانس زدن نخستین گل فصل‌اش در لیگ اروپا را به دست بیاورد.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن در دو مسابقه رفت و برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل فرنس‌واروش مجارستان به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت، اما حالا با آمادگی بالا در تمرینات امید زیادی دارد ژابی آلونسو او را در ترکیب قرار بدهد و برای دیدار مقابل رُم در خط حمله استفاده کند.

سردار در نیمه نهایی لیگ اروپا+ عکس

سردار آزمون در چهار دیدار گذشته بایر لورکوزن حضور تعویضی در زمین داشت و آخرین بار در بوندس لیگا مقابل وولفسبورگ در ترکیب اولیه قرار گرفته بود که این شانس را دارد پس از حدود یک ماه، بازگشت به جمع ۱۱ نفر اصلی را برابر شاگردان مورینیو تجربه کند.