توضیحات پولادگر درباره پرسپولیس و استقلال

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تور کاپ جام جهانی بسکتبال درباره تناقض صحبت او و وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:

 واقعا باید گله کنم از رسانه ملی که صحبت‌های من برای روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی بوده که از من سوال کردند و چون از دوستان مرتبا شنیده بودم، همان را اعلام کردم. وزیر حتما اطلاعاتی بیش از من داشته و در رد اظهارات او صحبتی نکردم. متعجبم از رسانه ملی که تاریخ مصاحبه را رعایت نکرده. رسانه معاند هم از آن بهره‌برداری کرد.

وی در پاسخ به سوال طرفداری درباره آخرین وضعیت هشدار FIG به ایران بیان داشت:  انتخابات ژیمناستیک برگزار شده و داریم پاسخ پرسش‌های فدراسیون جهانی را تهیه می‌کنیم. خود فدراسیون جهانی هم ناظر فرستاده بوده و او تا آخرین لحظه در محل حضور داشت. نمی‌دانم او صورت‌جلسه را امضا کرده یا نه چون لزومی ندارد. صاحبان رای الزام قانونی برای امضا کردن دارند.

پولادگر در رابطه با وضعیت حضور سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

 آخرین خبر من این است که هم فدراسیون فوتبال و کمیته بدوی دارند نهایت تلاش خود را می‌کنند که شرایط احراز مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شود.

وی درباره انتشار خبری مبنی بر بازداشت یک رییس فدراسیون عنوان داشت:  هیچ رییس فدراسیونی نداریم که به جرم اختلاس بازداشت شده باشد.

معاون وزیر در مورد مصوبات جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ تصریح داشت:  مهدی تاج در جلسه امروز ستاد حضور داشت که نتیجه نهایی اعزام تیم فوتبال امید به بازی‌های آسیایی است. به فرد نهایی رسیده‌ایم که ایرانی هم هست.

وی در رابطه با تناقض اظهارات رییس سازمان خصوصی‌سازی پیرامون مجمع سرخابی‌ها گفت: درباره تاریخ برگزاری مجمع، بحث قراردادها بوده که اگر تغییراتی در ترکیب هیات مدیره رخ بدهد چون زمان قراردادهاست شاید تیم مدیریتی جدید نکته‌ای داشته باشند که چرا تحولات مبلغ قراردادی صورت گرفته. تصمیم وزارت ورزش و جوانان این بوده که بعد از پایان رقابت‌های لیگ و جام حذفی این مجمع برگزار شود تا تاثیری در نتایج و روند مسابقات نگذارد. خیلی از طبقه‌بندی اطلاعاتی و رسمی کشورمان رعایت نمی‌شود و همه حرف می‌زنند.

پولادگر در پایان گفت: اشتباهی درباره انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری و دستور موقت صورت گرفته بود که برطرف شده و مشکلی نیست.

خسروی وفا: امیدواریم بسکتبال را در المپیک پاریس داشته باشیم

محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه رونمایی از این جام پس از توضیحات جواد داوری درباره شرایط وزنی جام و جام جهانی ۲۰۲۳ عنوان داشت:  آمدن جام به وزن و طلایش نیست، به ارزش فنی است که به هر کسی داده نخواهد شد. برای ورود این جام به ایران فدراسیون بسکتبال باید فعالیت‌های زیادی انجام می‌شد که متشکر هستیم. ایران شایستگی این کار را را توجه به ظرفیت‌های فرهنگی داشت و ما مفتخریم در موزه میزبان این جام باشیم. امیدواریم تیم ملی بسکتبال را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشته باشیم چون ظرفیت آن را دارند و کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

توضیحات پولادگر درباره پرسپولیس و استقلال