حمایت ادامه‌دار منصوریان از قلعه نویی

علیرضا منصوریان که سابقه شاگردی امیر قلعه‌نویی در استقلال را دارد و همواره پس از انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی، حمایت ویژه از وی داشته، در جدیدترین صحبت‌های خود به تشریح شرایط ایران در جام ملت‌های آسیا پرداخته است.

منصوریان در خصوص گروه ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: در فوتبال آسیا چیزی به اسم گروه آسان وجود ندارد. ویتنام را نگاه کنید چقدر متحول شده. در غرب آسیا اردن، لبنان و سوریه بسیار قوی هستند و طبق روال و تلاشی که بچه‌ها می‌کنند امیدواریم صعود کنیم. ولی در یک چهارم کره را می‌بینیم و اگر قطر به مراحل بالاتر برسد آن را هم در نیمه نهایی می‌بینیم. من قرعه فوتبال کشورمان را خیلی خوب دیدم. تیم ملی فوق‌العاده خوبی داریم و دست امیر قلعه‌نویی باز است اما در نظر بگیرید در بازی‌های پلی آف همه تیم‌ها می‌آیند قهرمان جام ملت‌های آسیا شوند.

وی در ادامه به موردی مهم اشاره کرد و گفت: این طور نیست ما بگوییم آقای قلعه‌نویی می‌توانی قهرمان شوی. ما پتانسیل قهرمانی داریم اما از همین تیم‌های هم‌‌گروهی امکان دارد تیمی یک بازی را ببندد و نتیجه بگیرد. باید آنقدر در اختیار امیرخان امکانات بگذاریم تا کادر فنی بتواند به نحو احسن روشی که می‌خواهد را پیاده کند. آقای قلعه‌نویی در سال ۲۰۰۷ در پلی آف باختی نداد و در پنالتی نتیجه را  واگذار کرد. به کادر فنی ایرانی اعتماد کنند، هم استخوان خورد کرده‌اند و هم دلسوز. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بستر قهرمانی فراهم شود.