پرسپولیس آگهی شد| پشت پرده مخالفت وزارت ورزش با آگهی شدن پرسپولیس

دعوتنامه مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس که در سایت «کدال» از آن به عنوان «شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام)» یاد شده است، منتشر شد.

بر اساس اطلاعات این دعوتنامه، مجمع عمومی این باشگاه قرار است ساعت ۱۱ شنبه هفته آینده (۳۰ اردیبهشت) در محل ساختمان این باشگاه برگزار بشود. دستور جلسه این مجمع هم انتخاب و ترمیم اعضای هیات مدیره عنوان شده است.

آگهی پرسپولیس

این اتفاق از سوی سازمان خصوصی سازی در حالی رخ داده است که مسئولان وزارت ورزش از جمله محمد پولادگر معاون و محسن معتمدکیا مشاور و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه در روزهای گذشته تاکید داشتند مجمع پرسپولیس بعد از پایان لیگ و مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود تا به روند این تیم آسیبی نرسد.

رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه این هفته به پایان می‌رسد اما هم پرسپولیس و هم استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حضور دارند و کار این دو تیم در فصل جاری تمام نشده است.

پرسپولیس آگهی شد| پشت پرده مخالفت وزارت ورزش با آگهی شدن پرسپولیس

باید دید باوجود اصرار و تاکید  وزارت ورزش و «اعلام رسمی» برگزاری مجمع دو باشگاه بعد از پایان جام حذفی آیا سازمان خصوصی سازی که اختلافش با وزارت ورزش علنی شده، همچنان روی تصمیم خود برای برگزاری هرچه زودتر مجمع پافشاری می‌کند یا نه.

علت مخالفت .زارت ورزش با آگهی کردن پرسپولیس

پس از انتشار دعوتنامه برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس به منظور «ترمیم و انتخاب اعضای هیات مدیره» برای روز شنبه هفته آینده، وزارت ورزش که از قبل مخالفت خود را با این بازه زمانی اعلام کرده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

بنا بر اعلام محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، در توافقی که دو وزارتخانه ورزش و اقتصاد قبل از انتشار آگهی مجمع داشته‌اند، مقرر شد با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی لیگ برتر و همچنین مراحل نهایی جام حذفی، با تنفس لازم، برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بعد از رقابتهای لیگ برتر و جام حذفی موکول شود.

پولادگر افزود: این تنفس در برگزاری مجامع به دلیل حفظ آرامش دو تیم در نظر گرفته شده اما بلافاصله پس از پایان فصل جاری فوتبال ایران، مجامع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد.