تاریخ و ساعت بازی مس کرمان و سپاهان در آخرین بازی لیگ برتر

سپاهان در برابر مس کرمان کاری سخت دارد. زیرا مس در پایین جدول به دنبال کسب سه امتیاز است تا از لیگ سقوط نکند. 

اخبار ورزشی- از سوی دیگر سپاهانی ها می دانند اگر پرسپولیس امتیاز از دست دهد با کسب یک برد می توانند به قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور برسند.

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی خود را برای آخرین بازی فصل مقابل مس کرمان آماده می‌کند که در آستانه برابری با رکورد امتیازگیری خود در تاریخ لیگ برتر است. جایی که شاگردان محرم نویدکیا در لیگ بیستم، با کسب 65 امتیاز، نایب‌قهرمان شدند و دستشان از رسیدن به جام کوتاه ماند.

تاریخ و ساعت بازی مس کرمان و سپاهان در آخرین بازی لیگ برتر

در این فصل از رقابت‌ها، سپاهان تا اینجای فصل با کسب 62 امتیاز، در رده دوم جدول قرار دارد و پیروزی در آخرین بازی مقابل مس، علاوه بر اینکه در صورت لغزش پرسپولیس مقابل نساجی، منجر به قهرمانی این تیم خواهد شد، برابری با بهترین رکورد طلایی‌پوشان در لیگ را هم برای تیم مورایس به ارمغان می‌آورد.

با این حال، نکته ویژه در خصوص این عدد خاص به زمانی مربوط می‌شود که کادر فنی سپاهان در ابتدای لیگ بیستم، با تکیه بر میانگین امتیازی قهرمان لیگ در سال‌های گذشته، عدد 65 را به عنوان هدف امتیازی خود در پایان فصل در نظر گرفتند و با پیش‌بینی رسیدن به قهرمانی در صورت کسب این تعداد امتیاز، فضای اطراف تیم را با این عدد درآمیختند.

کار به جایی رسید که تمام محوطه پیرامونی زمین‌های تمرینی سپاهان با بنری منقش به عدد 65 شد و حتی این عدد در راهروهای کمپ باغ فردوس سپاهان و رختکن و اتاق‌های مختلف هم درج شد تا هدف نهایی سپاهان در آن فصل، پیش چشم بازیکنان و کادر سپاهان باشد.

شایان مصلح، مدافع چپ سپاهان در آن فصل، بعدها در مصاحبه‌ای در همین خصوص گفت: «ما هدفی از ابتدای فصل داشتیم و آن هدف هم گرفتن 65 امتیاز بود. روز اول این را هدف خودمان کرده بودیم. در همه رختکن‌ها، سالن‌های بدنسازی، همه جا این امتیاز 65 را قرار داده بودیم که به این هدف برسیم و الحمدالله رسیدیم، ولی متاسفانه فضا طوری پیش رفت که با 65 امتیاز نتوانستیم قهرمان بشویم.»

در پایان آن فصل، سپاهان نویدکیا به هدف موردنظر خود رسید و با پیروزی برابر استقلال در هفته پایانی، 65 امتیاز را دشت کرد، اما این پرسپولیس آماده یحیی بود که با چهار پیروزی در بازی‌های آخر، لغزشی نکرد تا در نهایت جشن قهرمانی را با پیروزی مقابل پیکان بگیرد.

این فصل هم دوباره سپاهان در آستانه کسب امتیاز 65 قرار گرفته و باز هم از بد حادثه برای این تیم، پرسپولیس گل‌محمدی یک امتیاز بیشتر از آنها دارد تا کسب 65 امتیاز برای قهرمانی، دیگر کافی نباشد.

تاریخ بازی سپاهان و مس کرمان

سپاهان و مس کرمان روز پنجشنبه 28 اردیبهشت با هم روبرو می شوند.

ساعت بازی سپاهان و مس کرمان

سپاهان و مس کرمان در آخرین بازی همزمان با دیگر رقابتهای لیگ برتر از ساعت 18 به مصاف هم می روند.